خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: این سرزمین بدون راوی هم با مردم سخن گفته و اگر روایت قوی شود بهتر است چرا که شهدا هم اکنون نظاره گر این مردم هستند.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۵۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

سردار علی فضلی، جانشین فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مستقر در طلاییه گفت :حضور در کربلای طلاییه را یک موهبت الهی می دانم و شرکت هموطنانمان برای این همایش بزگ فرهنگی و معنوی ناشی از لطف شهدا به ملت ایران است.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده از تمام کسانی که  برای این همایش بزرگ فرهنگی زحمت کشیدند قدر دانی نموده و بسیاری از مهمانان این کاروان ها که از شیعیان و اهل تسنن و کشور های خارجی برای بهره معنوی حضور یافته اند، امید واریم با عمل به منویات رهبری برنامه ها را با تنوع بیشتری به پیش ببریم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فعالیت چشمگیر دانش آموزان در اردوهای راهیان نور گفت: بسیاری از دانش آموزان به عنوان قشر نوجوان  برای خدمات دهی به زائرین راهیان نور اعزام مجدد می باشند و علاقه شدید این نوجوانان نشان دهنده تاثیر فرهنگی شهدا بر رفتار و کردار جامعه می باشد.

 سردار فضلی در ادامه  افزود: این سرزمین بدون راوی هم با مردم سخن  گفته و اگر روایت قوی شود بهتر است چرا که شهدا هم اکنون نظاره گر این مردم هستند.

 وی در زمینه توسعه زیر ساخت های راهیان نور ابراز کرد: بخش خدمات دهی راهیان نور زیارتگاه ها و زائر سراها بوده و توسعه آنها با گذشته قابل  مقایسه نیست در 8 سال پیش بیش از400هزار نفر شرکت  داشتند امروز بیش از 6میلیون نفر حضور دارند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: برای سال های آینده  برابر افزایش زائرین باید خدمات بهداشتی، اقتصادی، اسکان، بهداشت و درمان را متناسب روز توسعه دهیم تا بتوانیم به کارهای  فرهنگی کاروان راهیان نور شتاب بیشتری بدهیم.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها