امام جمعه بیله سوار:

ریاست جمهوری، از میان نیروهای انقلابی انتخاب شود

امام جمعه بیله سوار گفت: در انتخابات ریاست جمهوری آینده همه باهم، با عزت و اتحاد از میان نیروهای انقلابی گزینه خود را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۳۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از  پایگاه خبری صبح مغان، حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نمازجمعه با تشریح حکمت 267 نهج البلاغه امیرالمومنین علی علیه السلام به بیان مطالبی در خصوص قدرت طلبی، حب دنیا و مال پرستی پرداخت و اظهار داشت: هر چند رزق وروزی هر انسانی از سوی خداوند مقرر و تعیین شده اما برخی ها همچنان دنبال دنیا پرستی و سودجویی بیشتر هستند.
 
وی گفت: امام علی علیه اسلام در حدیثی گهربار در این خصوص میفرمایند: قناعت انسان را عزیز میکند و هرکس طمع ورزی کند ذلیل و خوار خواهد شد.
 
امام جمعه بیله سوار در ادامه تشریح بیانات 11 بندی مقام معظم رهبری در ابتدای سال در حرم مطهر رضوی، برخی دیگر از بندهای ان را تبیین و توضیح داد.
 
وی در خصوص مسئله مهم اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: مسلم است که سرمایه منجربه تولید خواهد شد و تولید نیز اشتغال را در پی خواهد داشت و این رویه در همه کشورهای پیشرفته رایج است پس لازم است مسئولان فکری به تولید و اشتغال داشته باشند.
 
حجت الاسلام قیاسی با بیان اینکه اقتصاد ایران گرفتار نوعی رکود تورمی شده است یادآور شد: هر وقت پول در اقتصاد یک کشور افزایش یابد آن کشور گرفتار تورم خواهد شد و موقعی هم که پول کم می شود با موضوعی به نام رکود مواجه می شویم.
 
وی ادامه داد: کشور هیچ گاه گرفتار چنین مشکلی نشده بود اما رکود تورمی که علت اصلی ان وابستگی شدید به نفت است در حال حاضر بر اقتصاد کشور سایه انداخته است.
 
امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه به حمله هوایی ارتش آمریکا به خاک سوریه اشاره کرد و ضمن محکومیت این حمله ، راهبرد آمریکا را در منطقه حذف بشار اسد از نظام سوریه و ایجاد جنگ فرسایشی است تا در این میان امنیت رژیم اسراییل حفظ شود.
 
وی به آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هم اشاره کرد و گفت: باید همه باهم با عزت و اتحاد از میان نیروهای انقلابی گزینه خود را انتخاب کنیم.
 
حجت الاسلام قیاسی گفت: فردی باید روی کار بیاد که بتواند با فساد، ظلم و بیکاری و مشکلات اقتصادی موجود مبارزه کند و از افرادی که مدیر و مدبر هستند در دولت استفاده کند.
 
وی در پایان از همه ارگان ها و نهاد های اجرایی دولتی ، نظامی و انتظامی  در برنامه ریزی موفق در مدیریت سفرهای نوروزی که با ترافیک سنگین خروج و ورود مسافران از پایانه مرزی همراه بود تشکر و قدردانی کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار