گفتگوی صمیمانه ورزشکار نمونه،مربی اسکیت استان،فارغ التحصیل طب سنتی و راهنمای تور لیدر طبیعت گردی با خبرگزاری بسیج استان.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۲۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

گفتگوی صمیمانه ورزشکار نمونه و مربی اسکیت استان با خبرگزاری بسیج

خبرگزاری بسیج:لطفا خودتان را معرفی و مختصری از زندگی خود را توضیح دهید.

نیما محمد صادقی جاهد هستم در1/1/ 1369 درخانواده ای مذهبی در محله نواب صفوی اردبیل به دنیا آمدم.

بعد از گذراندن سطح ابتدایی، دوره راهنمایی را در مدرسه نمونه دولتی امید انقلاب و دبیرستان را در نمونه دولتی شیخ مفید سپری کردم.

خداوند را شاکرم که توانستم در طول دوران تحصیل لوح های زرین را به نام خودم ثبت کنم. بطوری که در سال سوم راهنمایی شاگرد اول کل استان اردبیل ودر سال دوم دبیرستان نیز در جشنواره جوان خوازمی مقام سوم کشوری را کسب کردم.

با قبولی از کنکور در رشته مهندسی برق قدرت دانشگاه آزاد اردبیل فارغ التحصیل مقطع لیسانس این رشته شدم.

خبرگزاری بسیج:چه چیزی باعث شد که به ورزش اسکیت علاقه مند شدید؟

از همان دوران نوجوانی علاقه خاصی به ورزش اسکیت داشتم و فعالیت خودم را از همان دوران اول دبیرستان به این رشته ورزشی آغاز کردم و با تلاش مکرر توانستم چندین مقام استانی را به نام خود ثبت کنم.

خبرگزاری بسیج:آیا در دوران دانشجویی هم این ورزش را ادامه دادید؟

بله زمانی که وارد دانشگاه شدم به فدراسیون اسکیت تهران رفته و مربیگری این رشته را کسب کردم وهمزمان در دوران دانشجویی به مربیگری اسکیت پرداختم.

سال بعد داوری این رشته و3مربیگری دیگر در شاخه های مختلف رشته اسکیت را کسب کردم و به سمت رئیس کمیته داوران،رئیس آموزش، عضو هیئت رئیسه ونماینده فدراسیون در استان اردبیل این رشته منسوب شدم. درسال آخر دوران دانشجویی به سمت رئیس هیئت اسکیت شهرستان اردبیل منصوب شدم.

خبرگزاری بسیج:هدفتان از انتخاب این رشته ورزشی چه چیزی بود؟

به دلیل علاقه شدیدم به ورزش اسکیت، با کسب عنوان شاگرد اول کل استان اردبیل، پدرم به عنوان جایزه برای من یک جفت کفش اسکیت خرید و فعالیت خودم را در این زمینه از آن زمان شروع کردم.

خبرگزاری بسیج:در کنار تحصیل و ورزش آیا فعالیت دیگری هم دارید؟

بله در دوران دانشجویی دوره طب سنتی مقدماتی و پیشرفته را سپری کردم و با نمره 20 قبول شدم که این امر باعث شد مجوز درمان حجامت و زالو درمانی، عسل درمانی و گیاه درمانی را دریافت کنم. حتی با علاقه مندی به ورزش کوه نوردی نیز دوره تورلیدر طبیعت گردی را به صورت 9 ماه سپری کرده و کارت بین المللی تورلیدر طبیعت گردی را نیز کسب کردم.

خبرگزاری بسیج:الگوی شما چه کسی است؟

الگوی تحصیل بنده برادرم دکتر نوید محمدصادقی جاهد می باشد که دکترای خود را از دانشگاه واترلو کانادا کسب کرده است.

خبرگزاری بسیج:توصیه شما به جوانان چه چیز می باشد؟

توصیه بنده به جوانان عزیز این است که در هر زمینه ای که فعالیت می کنند سعی کنند در آن زمینه به موفقیت های چشم گیری دست یابند.

ارسال نظرات