در ۹دی شماره 264 ام می خوانید:
۲۶۴ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه بیست و ششم فروردین ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۷۲۱۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۶۴ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه بیست و ششم فروردین ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹ دی با عنوان «دولت روحانی جیب مردم را خالی کرد» به گران شدن ۵۱ درصدی مواد خوراکی از ابتدای دولت یازدهم تا کنون اشاره کرده است.

یادداشت اول این هفته را علیرضا معاف سردبیر ۹ دی به مناسبت انتخابات با عنوان «به صاحبان این ۱۱ ویژگی رأی ندهیم» نوشته است.

حجت الاسلام رسایی مدیر مسئول ۹ دی هم تحلیلی با عنوان «کدام گزینه به مصلحت انقلاب است» پیرامون چهار فرضیه در باره کاندیداتوری احمدی نژاد و حسن روحانی نوشته است.

عکس یک این هفته نیز به سخنان عجیب روحانی در نشست خبری هفته گذشته اش اشاره دارد که علی رغم موجود بودن فیلم اظهاراتش درباره وعده 100 روزه حل مشکلات، آن را انکار کرد!

پرونده انتخاباتی این شماره ۹ دی هم مطالب متنوعی در بر دارد. «ناکامی «اعتــدال‌گرایی»، ناکامی «لیبــرالیسم»» نوشته دکتر مهدی جمشیدی؛ بخش دوم شاخصه های دولت انقلابی در قرآن و روایات نوشته دکتر شبیر فیروزیان؛ «وعده‌های انتخاباتی؛ از توزیع سیب‌زمینی تا سبد کالا» نوشته علی محمودیان؛ نگاهی به شعارهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در دوره های گذشته و سخنانی از حجت الاسلان رئیسی، دکتر سعید جلیلی و دکتر مهرداد بذرپاش مطالب صفحات انتخاباتی ۹ دی را شامل می شوند.

چهاردهمین بخش از کتاب در حال انتشار "هاشمی از نگاهی دیگر" که نوشته کامران غضنفری است در این شماره ۹ دی با عنوان «عقب نشینی، نسخه قدیمی و همیشگی رفسنجانی در برابر آمریکا» به ادامه مبحث نقش هاشمی در جنگ تحمیلی و تلاش او در عدم رویارویی با آمریکا پرداخته است.

همچنین در جدیدترین شماره ۹ دی به مطالب و موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ گفتارها و یادداشت هایی از دکتر مسعود درخشان؛ دکتر عباسعلی کدخدایی، محمد ایمانی، کبری آسوپار و تحلیلهایی پیرامون حمله اخیر آمریکا به سوریه.

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.  جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت 9day.ir مراجعه نمائید.

دولت روحانی جیب مردم را خالی کرد

ارسال نظرات