خبرهای داغ:
به همت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص)

برگزاری جشن مولود کعبه با حضور فرماندهان بسیجی و خانواده های آنان در شاهرود+تصاویر

به همت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود مراسم جشن میلاد امام علی(ع) با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و خانواده های آنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۱۷۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت مولود کعبه و به همت حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) مراسم جشنی با حضور فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه و برخی معاونت های سپاه با حضور خانواده هایشان در کانون ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که همراه با اجرای برنامه های شاد و برگزاری مسابقه برای کودکان همراه بود، ابوذر مطهری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در سخنانی با گرامیداشت میلاد امام علی(ع) و تبریک سال نو با بیان اینکه برگزاری این مجالس به مودت و انس بیشتر فرماندهان پایگاه ها کمک می کند افزود: خانواده های عزیزان فرمانده ما که در کنار همسران خود حضور دارند نیز باید دیده شوند و از آنان نیز تجلیل شود و برگزاری این مراسم ها در این راستاست تا ما از خانواده فرماندهان و خدمتگذاران بسیجی ما در تشکیلات تقدیر و تشکر و سپاس داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ان شالله تلاش داریم این برنامه ها بیشتر شود گفت: همه ما خدمتگذار بسیج و بسیجیان هستیم و باید تلاش کنیم که آنچه مقدورات داریم در این مسیر صرف کنیم تا مورد رضای خدا و امام و شهدا قرار بگیریم.

در این برنامه از فرماندهان پایگاه های بسیج مساجد و محلات حوزه خاتم الانبیا(ص) از طرف فرمانده سپاه شاهرود با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد و از طرف حوزه خاتم الانبیا از مسئول دفتر خبری صدا وسیمای شهرستان و مسئول دفتر خبرگزاری بسیج سپاه شاهرود و فرمانده و مسئول نیروی انسانی سابق حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) با اهدا لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها