خبرهای داغ:
حوزه مقاومت بسیج 13 حضرت قمر بنی هاشم "علیه السلام" سپاه ناحیه امام صادق "علیه السلام" اصفهان برگزار کرد
حوزه مقاومت بسیج 13 حضرت قمر بنی هاشم "علیه السلام" همزمان با بزرگداشت روز ملی فناوری هسته ای و نزدیک بودن به انتخابات پیشرو نشست روشنگریبرگزار کرد.
کد خبر: ۸۸۴۷۱۲۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج دراصفهان،حوزه مقاومت بسیج 13 حضرت قمر بنی هاشم "علیه السلام" به مناسبت سالروز فناوری انرژی هسته ای و نزدیک بودن به انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یک نشست روشنگری برای فرماندهان پایگاه ها،شورای حوزه و شورای پایگاه ها برگزار نمود.

سرگرد پاسدار مجید فاضلی فرماندهحوزه مقاومت بسیج 13 حضرت قمر بنی هاشم "علیه السلام"گفت :به مناسبت سالروز فناوری انرژی هسته ای و نزدیک بودن به انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یک نشست روشنگری برای فرماندهان پایگاه ها،شورای حوزه و شورای پایگاه ها برگزار نمود.

این نشست روز یکشنبه مورخ 1396.01.20 ساعت 20:30 در محل نمازخانه کانون بسیج جوانان اصفهان (واقع در اتوبان شهید چمران-خیابان اشراق) با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و مولودی خوانی بمناسبت ولادت حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) و روز پدر توسط مداح اهل بیت حامد کرور زاده شروع گردید.

در ادامه توسط مجری جناب آقای علی صالحی از مهمان ویژه نشست جناب آقای دکتر سید جلال حسینی مسئول سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) دعوت گردید تا از بیاناتشان استفاده نماییم:

دکتر حسینی سخنان خویش را در ابتدا با اشاره به اعتکاف و روزه گرفتن در ماه رجب جهت آمادگی در ماه مبارک رمضان،تبریک تا 4 سال قبل بمناسبت روز ملی فناوری هسته ای و البته تسلیت به علت عدم پیشرفت انرژی هسته ای در طول 4 سال اخیر اشاره نمودند.

وی همچنین در ادامه سخنان خویش سه پارامتر اصلی نشست را با توجه به نزدیک بودن در انتخابات را به ترتیب زیر برشمارید:

1-مشکلات کشور

2-راهکار رفعمشکلات کشور

3-وظیفه مردم در انتخابات

وی ادامه داد مشکلات جامعه از قبیل اقتصادی، فرهنگی که از مشکلات اقتصادی ریشه گرفته،بیکاری جوانان،دنبال مارک های خارجی بودن و عدم خرید کالای ایرانی که خود نوعی غرب زدگی است و در مقابل کلیه این مشکلات به حقوق های نجومی و اختلاس ها در دولت فعلی اشاره نمودند که پاسخ ریاست جمهوری در مقابل حقوق های نجومی این بوده که اینها سرمایه های انقلاب میباشند.

نامبرده دو راهکار برای رفع مشکلات کشور ارائه داد:

1-برون گرایی:به قول رئیس جمهور باید کدخدا را ببینیم و چاره ای به غیر از کوتاه آمدن در مقابل بزرگترین قدرت جهان نداریم و بر فرض مثال کمتر شعار داده و بیشتر دوستی کنیم.طبق همین اندیشه بود که در دولت اقای خاتمی داشتند تسلیم می شدند و گفتند خواسته های آمریکا باید برآورده شود و انرژی هسته ای که جای خود را دارد و این موضوع تا جایی ادامه یافت که تعدادی از نمایندگان مجلس آن وقت به مقام معظم رهبری نامه نوشتند که صلاح مملکت در این است که باید تسلیم شویم و جام زهر را باید بنوشیم.

2-راهکارهای مقاومتی : از قول مقام معظم رهبری باید استقلال را درست کنیم و به درون گرایی برسیم و از تحریم ها نترسیده و اشتغال زایی کنیم.بارها مقام معظم رهبری به موضوع بصیرت افزایی اشاره کرده بودند که میتوان به موضوع مذاکرات اشاره کرد که مقام معظم رهبری فرمودند انرژی هسته ای برای آمریکا بهانه است و بعد به شما میگوید چرا موشک دارید،قاسم سلیمانی در عراق و سوریه چکار می کند،حقوق بشر ایران باید صهیونیست را به رسمیت بشناسد،شما تروریست هستید.

اما دلایل ما برای انقلابی عمل کردن:

1-روش الهی

2-سنت الهی

3-فرمایشات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره)

4-تجربه

در دولت فعلی روش های تبلیغاتی فراوانی وجود دارد که به چندنمونه از آن در ذیل اشاره خواهیم نمود:

دادن سهام عدالت- شبکهCNNاعلام کرد اگر روحانی رأی نیاورد احتمال حمله آمریکا زیاد است.

وی همچنین در ادامه به گروه های مختلف انتخابات ریاست جمهوری از قبیل اصلاحات-اعتدالیون-جمنا-تیم احمدی نژاد و جبهه پایداری اشاره نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها