خبرهای داغ:
بهنام حسن زاده
برگزاری اعتکاف دانش آموزی شهرستان میمه
به همت بسیج دانش آموزی شهرستان میمه اعتکاف بزرگ دانش آموزی در مسجد جامع میمه درحال برگزاری می باشد .
کد خبر: ۸۸۴۷۱۱۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج نیوز، به همت بسیج دانش آموزی شهرستان میمه اعتکاف بزرگ دانش آموزی در مسجد جامع میمه درحال برگزاری می باشد آقای مطلب فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی میمه فرمودند: برای تمام لحظات دانش آموزان در ایام اعتکاف باید برنامه داشته باشید.
وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، که مراسم اعتکاف از رویش های انقلاب اسلامی به شمار می آید، گفت: امروز جمعیت بسیاری در مراسم معنوی اعتکاف شرکت می کنند که بیشتر شرکت کنندگان در این مراسم معنوی قشر جوان هستند.
وی با بیان اینکه پارسال تعداد جمعیت شرکت کننده از دانش اموزان در مقطع دبستان بوده اما الان به لطف خداوند بیشترین تعداد دانش اموزان شرکت کندده از مقطع دبیرستان هستند.که در مسجد با همکاری بسیج دانش آموزی مجری برگزاری اعتکاف می باشند که بیش از 100نفر درمسجد معتکف می باشند.
وی افزود: امسال برگزاری مراسم اعتکاف از امتیازات ویژه ای برخوردار است از جمله اینکه به دلیل فاصله گرفتن از ایام امتحانات و اینکه در بین تعطیلین واقع شده ایم، با استقبال گسترده ای روبرو شده ایم

مطلب خاطرنشان کرد: برخی معتقد هستند که اعتکاف عمومی به دلیل اینکه دانش آموزان در کنار بزرگان قرار می گیرند از امتیازات ویژه ای برخوردار است و در حالی که در اعتکاف عمومی، مخاطب برنامه ها، دانش آموزان نیستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار