مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا در ساری از سطح بالایی برخوردار بود و رقابت‌ها بسیار نزدیک بود، حضور تیم‌های خوب خارجی هم گرمابخش این مسابقات بود و رقابت‌ها را تنگاتنگ کرده بود.
کد خبر: ۸۸۴۷۰۷۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سعید قلی‌نژاد در گفت‌وگویی درباره سطح برگزاری مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا، اظهار کرد: این دوره از مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و رقابت‌ها بسیار نزدیک بود، حضور تیم‌های خوب خارجی هم گرمابخش این مسابقات بود و رقابت‌ها را تنگاتنگ کرده بود.

وی درباره باخت تیم شهدای مدافع حرم در فینال اظهار کرد: ما این تیم را برای قهرمانی بسته بودیم و تمام برنامه‌ریزی‌هایمان برای رسیدن به این هدف بود، اما در روز نخست مسابقات دو تن از بهترین بازیکنانمان مصدوم شدند که نتوانستیم از آنها در فینال بهره ببریم که همین امر موجب شد نتیجه را به تیم شهرداری ورامین واگذار کنیم و از این بابت شرمنده مردم فهیم و خونگرم ساری شدیم که طی این دو روز در سالن مسابقات سنگ‌تمام گذاشتند و با تشویق هایشان حمایتمان کردند.

مربی تیم تکواندو شهدای مدافع حرم ساری در پاسخ به این سؤال که آیا تعداد تیم‌های خارجی حاضر در این مسابقات کم نبود، تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن جام فجر به این مسابقات طبیعتاً تیم‌های خارجی ترجیح می‌دهند در جام فجر  شرکت کنند، زیرا از سطح و اعتبار بالاتری برخوردار است، اما در این مسابقات هم تیم‌های خوبی بودند، هر چند می‌توانست بهتر هم باشد.

قلی‌نژاد در پایان ضمن تمجید از میزبانی خوب شهر ساری و مردم خونگرم مازندران، اظهار کرد: از مردم ساری به خاطر شکست در دیدار فینال عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم عنوان نائب قهرمانی این مسابقات را از ما قبول کنند، هر چند در مقابل مهر و محبت‌های بیکرانشان ناچیز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها