سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد :

بازیهای ملی بومی محلی اقوام کشور در شهرستان دلیجان برگزار می شود

حقدادی از برگزاری جشنواره بازیهای ملی بومی محلی اقوام کشور در شهرستان دلیجان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۴۷۰۶۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
عابد حقدادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه جلسه هماهنگی جشنواره اقوام ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،مرکزی گفت : جشنواره بازی ملی بومی محلی اقوام کشور به میزبانی استان مرکزی و در شهرستان دلیجان برگزار می شود و از تمام کشور در این مسابقات شرکت خواهند کرد .

وی ادامه داد : در این جلسه مقرر گردید تا دبیرخانه این مراسم هرچه زودتر تشکیل گردد و با هماهنگی مسئولین مربوطه در زمانی مناسب این کار بزرگ در بخش ورزش در شهرستان دلیجان برگزار شود.
 
حقدادی افزود :این جشنواره در تیر ماه 1396 با حضور رئیس و دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کشور و مسئولین استان و شهرستانی برگزار خواهد شد.
 
در جلسه هم اندیشی و بررسی راهکارهای احیاء و ترویج بازیهای بومی محلی شهرستان دلیجان با حضور دکتر علیرضا سلیمی نماینده مردم دلیجان ومحلات درمجلس شورای اسلامی، مهندس محمد کردی فرماندار شهرستان دلیجان، دکتر غلامرضا جعفری ریاست فدراسیون ورزشهاي روستايي و بازيهاي بومي و محلي كشور، عابد حقدادی مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی و علی عشوری رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان مرکزی در فرمانداری دلیجان برگزار گردید .
ارسال نظرات