تجلیل جوانان ونوجوانان معتکف روستا های مازندران

به مناسبت پایان ایام البیض و سه شبانه روز عبادت و روزه داری جوانان و نوجوانان روستاهای مازدران به شکرانه توفیق این عبادت الهیمراسم تجلیل از معتکفین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۰۵۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم معنوی و عبودی اعتکاف که از سه روزگذشته همچون سراسر مناطق شهری و روستایی مازندران باحضور پر شور و طراوات نسل های نو ظهور، متدین و با انگیزه اسلامی همراه بود، در روستای سنگده بخش دودانگه ساری (مرکز مازندران) نیز  شور و ذوق وصف ناپذیری در بین نوجوانان و جوانان ایجاد کرد  شوقی که با هم نشینی با پیران و بزرگان در صف ایمانی ندای واحده عبودیت را با معبود نجوا کردند.

معتکفین این مناطق که اغلب بار اولی بودند، سه شبانه روز از خانه و خانواده واجتماع و اجتماع بیرون جدا شده و آن مسجد و مأمنی برای عروج الی الله وتقرب برگزیدند.

با پایان عبادت و بندگی سه شبانه روزی مومنین خوشحال و سرحال به همدیگر تبریک گفته و آرزوی اجابت دعا و مقبولیت عبادت را برای همدیگر و همه مومنین مسئلت کردند به پاس این عمل مومنین نوجوانان و جوانان روستای سنگده ازسوی نماینده ولی فقیه، مدیر کل تبلیغات استان مازندران و استاندار لوح یاد بود به معتکفین اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها