خبرهای داغ:
یادواره ۴۹ شهید جاویدالاثر مدافع حرم حضرت زینب(س) در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۰۱۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
یادواره ۴۹ شهید جاویدالاثر مدافع حرم در قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یادواره 49 شهید جاویدالاثر مدافع حرم با حضور امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره اوقاف، مسئولان استانی، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین جوشقانیان راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه در نگاه قرآن فرهنگ جهاد یک نگاه متعالی است، اظهار داشت: بیش از 600 آیه قرآن کریم متعلق به جهاد و شهادت است.

وی بابیان اینکه باید فرهنگ جهاد را زنده کنیم، افزود: اگر فرهنگ جهاد زنده و بالنده باشد می‌توانیم به احکام متعالی اسلام تحقق ببخشیم.

راوی دفاع مقدس تصریح کرد: فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار که امام خمینی(ره) در هشت سال دفاع مقدس به جوانان آموخت سبب شد تا دنیا و استکبار نتواند هدف خود را پیاده کند.

وی عنوان کرد: اکنون دشمنانی که با 80 گروه تکفیری آمده بودند تا در سوریه و عراق اهداف شوم خود را به ثمر بنشانند یکی پس از دیگری خاکریزها را از دست می‌دهند.

جوشقانیان با اشاره به اینکه باید به فاکتورهای زمان دفاع مقدس روی آورده شود، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس از انواع سلاح‌های پیشرفته دشمن استفاده شد، اما در پایان ایمان بر کفر غلبه کرد، بنابراین باید به مؤلفه‌های آن پی ببریم تا بتوانیم امروز هم از آن علیه دشمن استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مؤلفه‌های خداباوری، خودباوری و ولایت مداری ازجمله مؤلفه‌هایی است که توانستیم در هشت سال دفاع مقدس، سوریه و عراق استفاده کنیم تا پیروز شویم.

راوی دفاع مقدس با اشاره به اینکه کشور ایران از امنیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: به برکت اینکه شهدا جنگ را صدها کیلومتر از مرز ایران به بیرون بردند کشور ایران از امنیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظرات