مسئول سازمان بسیج هنرمندان در گفت‌وگو با «بسیج»:

بصیرت افزایی یکی از وظایف مهم بسیج است

منتظری گفت: بسیج متعلق به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است و مردم یکی از بازوهای بسیج هستند و به همین دلیل است که دشمن از بسیج وحشت دارد.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۶۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
غلامرضا منتظری مسئول سازمان بسیج هنرمندان در گفت و گو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج یکی از ریشه های اصلی انقلاب است، اظهار داشت: بسیج متعلق به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است و مردم یکی از بازوهای بسیج هستند و به همین دلیل است که دشمن از بسیج وحشت دارد، چون تشکیل شده از بدنه مردم است.
 
وی تاکید کرد: بسیج درجناح انقلاب با ضدانقلاب مقابله می‌کند و هرگز اجازه دست درازی به منافقان و بیگانگان به خاک کشور را نمی دهد و بدون تردید بسیج و بسیجیان نقش تعیین کننده و محوری در حفظ و حراست از خاک کشورمان بر عهده داشته اند.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان خاطر نشان کرد: نقش اساسی و تعیین کننده‌ بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی محدود به  یک یا چند عرصه نبوده و هیچ محدودیتی ندارد و بسیج باید در همه عرصه‌ها نقش خود را ایفا کند.
 
منتظری در پایان گفت: اولین شرط لازم و ضروری برای اینکه بسیج بتواند در این شرایط حساس انقلاب نقش خود را ایفا کند، بصیرت افزایی است و هر سطحی از بسیج و سپاه و ارتش نیاز به برگزاری هیات‌های اندیشه‌ورزی دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار