خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه عربستان نباید در زمین کشورهای مستکبر بازی کند، گفت: در تبلیغات انتخاباتی اخلاق اسلامی رعایت شود و به رئیس جمهوری رای داده شود که مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را در نظر داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۴۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳

 آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روز ارتش و تشکیل این نهاد در کشور پس از انقلاب اسلامی اظهار کرد: در روزهای آغازین انقلاب اسلامی گروهک‌های منافقین در سطح کشور با راه‌اندازی هیاهو برای انحلال نهاد ارتش کوشیدند ولی امام خمینی(ره) با شرح وظایف ارتش روز ۲۹ فروردین را به نام این نهاد نام‌گذاری کردند.

وی با اشاره به رشادت و فعالیت های ارتش در ۸ سال دفاع مقدس و تقدیم شهدایی از جمله شهید علی صیاد شیرازی افزود: ارتش چه در قبل از جنگ تحمیلی و چه در زمان هشت سال دفاع مقدس در برابر شرارت‌های دشمنان ایستادگی کرد و نزدیک به 48 هزار شهید نیز تقدیم انقلاب و نظام کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با محکوم کردن حمله آمریکایی‌ها به پایگاهی از کشور سوریه تصریح کرد: این حرکت با تمام قوانین بین‌المللی منافات داشته و آمریکا با این حرکت خود جنایت جدیدی را در سطح منطقه رقم زده است.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به هم‌پیمانی سران عربستان سعودی با آمریکایی‌ها و پرداخت پول موشک‌های شلیک شده به سوریه خاطرنشان کرد: عربستان نباید در زمین کشورهای مستکبر بازی کند، آمریکایی‌ها با دریافت پول ۷۵ موشک از این کشور اقدام به شلیک که ۲۳ موشک کرده و این مساله نشان‌دهنده آن است که آمریکایی‌ها به دنبال مسائل مالی سعودی هستند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات شوراهای شهر و روستا و همچنین انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز در ریاست جمهوری بیان کرد: لازم است تمام مردم با حضور در پای صندوق‌های رای اقدام به انتخاب کسی کنند که علاوه بر رفع نگرانی‌های مقام معظم رهبری در مورد مشکلات موجود در کشور بتوانند مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان را حل کنند.

آیت‌الله موسوی جزایری با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی در زمان انتخابات و تبلیغات نمایندگان گفت: نباید با استفاده از فضای به وجود آمده در زمان تبلیغات نسبت به تخریب و یا تهمت زدن به فردی اقدام شود و در چارچوب شرعی به تبلیغ برای کاندیدای مورد نظر خود بپردازیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها