امام جمعه دیّر

رفتار علوی میان مسوولان نهادینه شود

بوشهر-امام جمعه دیّر گفت:اگر رفتار علوی میان مسوولان نهادینه شود هیچ گونه آسیب و خطری این نظام را تهدید نمی کند.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۳۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در نشست شورای اداری شهرستان دیّر اظهار داشت: اگر رفتار علوی میان مسوولان نهادینه شود هیچ گونه آسیب و خطری این نظام را تهدید نمی کند.

وی بیان کرد: مسوولان نظام اسلامی در بعد ساده زیستی،دفاع از مظلوم و مقابله با ستمگر و شجاعت و سخاوت از امیر المؤمنین الگو پذیری داشته باشند.

حسینی افزود: باید از رهگذر عناوین و مسوولیت های اعتباری خود در مسیر حل مشکلات مردم قدم برداریم.

وی ادامه داد: هر کس که مسوولیت بیشتری داشته باشد به اعتکاف،خودسازی و محافل دینی نیازمند تر است تا بنیه معنوی خود را تقویت کنند.

امام جمعه دیّر با تأکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی گیری گفت: دست اندرکاران با عنصر تقوا در تأیید و یا رد صلاحیت کاندیدا ها باید به گونه ای اقدام کنند که نه قانون زیر پا گذاشته شده و حق مردم ضایع شود ونه اینکه در حق کاندیداها اجحاف شود.

حسینی اضافه کرد: کاندیداها و طرفدارانشان با رعایت تقوای سیاسی و اخلاقی اسلامی، برگزار کنندگان با رعایت بی طرفی و مردم نیز با انتخاب آگاهانه بر اساس ملاک های اسلامی وانقلابی می توانند فراهم کننده فضای مناسبی در انتخابات باشند.

وی در خصوص شعار سال تصریح کرد: رونق تولید در جامعه اشتغالزایی را به همراه داشته و موجب رفع مشکلات مردم و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

انتهای خبر./
ارسال نظرات
آخرین اخبار