مسئول امور مربیان و سرمربیان حلقه صالحین:

ضعف اقتصادی دولت تدبیر و امید مورد نقد رسانه های بیگانه قرار گرفته است

بوشهر_ مسئول امور مربیان و سرمربیان حلقه صالحین گفت: طی 4 سال گذشته به دلیل ضعف در اقتصاد بسیاری از شبکه های معاند خارجی در حال نقد فعالیت های اقتصادی آن هستند.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۲۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
به گزارش حبرگزاری بسیج از بوشهر ؛حجت الاسلام محمد رضا فکوری مسئول امور مربیان و سرمربیان حلقه صالحین در جمع کارکنان سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر با تبریک به مناسبت ایام ماه رجب، گفت: ماه رجب فرصت بسیار خوبی است تا انسان بتواند از آن برای آماده شدن به ماه مهمانی خداوند استفاده کند.

وی اظهار کرد: در این ایام که برخی افراد خود را معتکف می کنند و بسیاری از اتفاقات جامعه را بر خود تحریم می کنند، تمرینی است تا در ادامه زندگی نیز به همین صورت باشند و بندگی سالم و شایسته ای نسبت به خداوند داشته باشند.

این مبلغ دینی با بیان اینکه انتخابات مهمترین تحول پیش رو در کشور است، افزود: در دوران بسیار حساسی قرار گرفته ای که در حال حاضر دولتی در جامعه حاکم است که طی 4 سال گذشته به دلیل ضعف در اقتصاد بسیاری از شبکه های معاند خارجی در حال نقد فعالیت های اقتصادی آن هستند.

فکوری ادامه داد: مردم با بصیر باید راه اصلی را در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری پیدا و شایسته ترین فرد برای سکان داری بالاترین کرسی اجرایی کشور انتخاب کنند، اما اگر دولت فعلی انتخاب و همین روش را برای ادامه مسیر انتخاب کند مردم در سالهای آینده باید برای شغل به کشورهای دیگر مهاجرت کنند.

وی بیان کرد: در طول تاریخ بی سابقه بوده است که مردم برای شخص خاصی کمپین دعوت برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری راه اندازی کنند که فشارهای اقتصادی دولت فعلی باعث شد مردم در یک حرکت خودجوش و کاملا مردمی این کار را انجام دادند و در یک دورهمی انقلابی به یک نتیجه واحدی خواهند رسید.

مسئول مربیان حلقه صالحین تصریح کرد: بعداز حزب جمهوری اسلامی تشکل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اولین تشکل انقلابی است که اقدام بسیار خوبی توسط نیروهای انقلابی رقم خورده است./انتهای پیام

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار