خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای استان فارس گفت: با راه‌اندازی ایستگاه‌های تلویزیونی متعدد در سطح استان ۹۰ درصد جمعیت استان زیرپوشش تلویزیون‌های دیجیتال قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۲۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
سید تقی سهرابی در دیدار با تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی اظهار داشت: گزارش عملکرد مرکز در حوزه‌های مختلف به ویژه اقدامات انجام شده در برنامه‌های معارفی جایگاه صدا و سیمای فارس را در بین مراکز صدا و سیما و شبکه‌های ملی در خور توجه است.

سهرابی با بیان  اینکه با راه‌اندازی ایستگاه‌های تلویزیونی متعدد در سطح استان 90 درصد جمعیت زیرپوشش تلویزیون‌های دیجیتال قرار گرفتند، افزود: با تلاش همکاران توانمند این مرکز بیش از 120 پروژه عملیاتی برای افتتاح آماده شده است که در آینده‌ای نزدیک با حضور رئیس سازمان و معاون امور استان‌ها و سایر مقامات ارشد رسانه‌ای و ملی افتتاح می‌شود. 

مدیرکل صدا و سیمای استان فارس به دومین نشست تولیت‌های معزز آستان‌های مقدس جهان اسلامی در کربلای معلی اشاره کرد و با اعلام آمادگی صدا و سیمای فارس برای ارائه برنامه‌های فاخر به شبکه‌های تلویزیونی و رادیوییگفت: چنانچه تولیت معزز آستان مقدس احمد بن موسی (ع) موافق باشند کمیته رسانه‌ای و تبلیغات این همایش به مراکز رسانه‌ای شهرهای مذهبی سپرده شود. 

سهرابی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای معرفی بیش از پیش شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) برای مخاطبان شبکه‌های ملی، بین‌المللی و استانی در دستور کار داریم از همکاری همه جانبه تولیت محترم آستان مقدس احمدی و محمدی و مسئولان فرهنگی این آستان مقدس قدردانی کرد.

آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب در این دیدار گفت: نقش صدا و سیما در معرفی و تبیین جایگاه سومین حرم اهل بیت موثر، فعال و  جدی است.

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی (ع) با اشاره به راه‌اندازی استودیو حرم حضرت شاهچراغ (ع) و تولید برنامه‌های رسانه‌ای متعدد در مناسبت‌های مختلف در این مکان معنوی از تلاش مرکز فارس برای تولید سریال فاخر احمد بن موسی (ع) ابراز رضایت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها