نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال مورد نظر رهبر معظم انقلاب تنها در سایه حفظ روحیه و تعهد انقلابی ، تاسی به ارزش های اسلامی و کارآمدی اجرایی مسئولان امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۱۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با صرفه جویی در مصرف و دوری از تجمل‌گرایی و در کنار آن افزایش صادرات کالاهای تولیدی و استفاده از کالاهای ایرانی محقق می‌شود.
وی افزود: تعهد انقلابی و کارآمدی اجرایی، دو معیار مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید است، نام‌گذاری سال جاری به ‌عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برای بسترسازی و حرکت در مسیر ساز و کار ،شفافیت و رونق بازار سرمایه است.
خطیب جمعه ایلام یادآور شد: فراهم کردن تسهیلات و مشوق‌ های سرمایه گذاری برای بخش خصوصی از سوی دولتمردان باعث افزایش حضور سرمایه‌گذاران می شود و رونق بازار سرمایه، اعتماد عمومی و در نهایت تحقق رونق و شکوفایی اقتصادی را سرعت می بخشد.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی تاکید کرد: یکی از مهم ترین مشکلات سرمایه گذاران سود بالای تسهیلات بانکی است، نرخ بالای بهره تسهیلات باعث شده تا سرمایه گذاران نتوانند منابع مورد نیاز خود را جذب کنند و باعث ورشکستگی بسیاری از بنگاه های اقتصادی شده است.
وی اضافه کرد: دشمنان همواره تلاش کرده اند روحیه خودباوری و اعتماد به نیروهای داخلی را در میان مردم و مسئولان از بین ببرند و هرجا به توانمندی های داخلی تکیه کرده ایم ،توانسته ایم بلند ترین قله های پیشرفت و توسعه را در رشته های با فناوری بالا فتح کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو در 29 اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: مردم با حضور و مشارکت در انتخابات، حق حکومت را بر خود اثبات می‌کنند، آنچه این ملت سرافراز احتیاج دارد به بهترین شکل ممکن برآورده کنند.
حجت الاسلام لطفی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم مهم ترین عامل در جلوگیری از دستیابی دشمنان به توطئه های خود در براندازی این نظام الهی بوده و بدون شک در این انتخابات نیز ملت ایران دشمنان را مایوس خواهند کرد.
وی از مسئولان امر خواست شعارها و وعده های مغفول را با مدیریت انقلابی و کارآمدی خود عملی کنند.

 
ارسال نظرات