خطیب موقت نماز جمعه شهرستان بافق:

شورای نگهبان کاندیدای اصلح را به مردم معرفی کند/70درصد جمعیت معتکفین را جوانان تشکیل دادند

خواسته عموم مردم از شورای نگهبان این است که افرادی که ثبت نام کردند و خودشان نیز تشخیص دادند که صلاحیت ندارند این افراد را قاطعانه رد صلاحیت کنند و افرادی که صالح هستند و در زمینه های مختلف صلاحیت دارند را به مردم معرفی کنند.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۸۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، خطیب موقت نماز جمعه شهرستان بافق در رابطه با ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: 29فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی نامگذاری شده است.بعد از انقلاب عده ای از بیگانگان قصد انحلال ارتش را داشتند که حضرت امام (ره) با تمام قدرت مقابل آنها ایستاد و از انحلال ارتش جلوگیری کردند که امروز ثمره آن به خوبی معلوم است و امروز ایران صاحب ارتشی قدرتمند است.
حجت الاسلام روحانی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با مسئولین نظام عنوان داشت:نیروهای مسلح کشورمان نیروهائی برخوردار از فکر و عقیده هستند خدمت با معرفت و مخلصانه به مردم از بزرگترین عبادتهاست و باید قدر این فرصت را دانست و تقویت روحیه نیروهای مسلح وظیفه فرماندهان ارشد است .دشمن تلاش میکند که از طریق تاکتیک های جنگ روانی در مسئولان ضعف و تزلزل ایجاد کند.دشمن سعی دارد این روحیه را در مسئولین ،ارتش،نیروهای مسلح و جوانان ایجاد کند که بگویند نمیشود، نمیتوانیم ،دشمن سعی دارد نمیشود،نمیتوانیم را در ذهن آنها القا کند. دشمن تلاش میکند هر یک از بخش های نیروهای مسلح را به نحوی بکوبد تا از درون تهی شود اما نیروهای مسلح باید از نظر ساماندهی روز به روز قوی تر شوند واین توصیه دین و قرآن ماست .
روحانی با اشاره به بحث انتخابات و ثبت نام کاندیدا بیان داشت:در آستانه انتخابات هستیم و انتخابات در کشور اسلامی ما جزء افتخارات ماست.عده زیادی برای کاندیدای ریاست جمهوری کاندید شدند هرچند که بعضی از آنها در همان ابتدا گفتند که ما میدانیم که صلاحیت نداریم احساس میشود توصیه دشمنان برای درگیر کردن و به زحمت انداختن شورای نگهبان است.
خطیب موقت جمعه شهرستان در ادامه افزود:سزاوار است مسئولین محترم به ویژه شورای نگهبان با درایت هرچه بیشتر در این زمینه همچون گذشته ورود پیدا کند. خواسته عموم مردم از شورای نگهبان این است که افرادی که ثبت نام کردند و خودشان نیز تشخیص دادند که صلاحیت ندارند این افراد را قاطعانه رد صلاحیت کنند و افرادی که صالح هستند و در زمینه های مختلف صلاحیت دارند را به مردم معرفی کنند.
روحانی با اشاره به سخن امام خمینی (ره)در مورد جایگاه ریاست جمهوری گفت:ریاست جمهوری و وزارت در اسلام ارزش نیست مگر اینکه برای ایجاد عدل باشد. همانطور که حضرت علی(ع) فرمودند:اگر من میخواهم در جایگاه رهبری قرار بگیرم ،بخواهم و بتوانم حقی را به صاحبش برسانم و حقی را ایجاد کنم وگرنه منصبی نیست و جایگاهی ندارد.
وی در ادامه از مسئولینی که در برگزاری برنامه اعتکاف تلاش کردند تشکر و قدر دانی کرد وگفت:این برنامه به خوبی برگزار شد و بیش از 800نفر خواهران و برادران در این برنامه معنوی شرکت داشتند و برنامه های فرهنگی خوبی در اعتکاف انجام شد. حدود 70درصد این جمعیت را جوانان تشکیل دادند.
روحانی از همه مسئولینی که در اجرای برنامه دعای ندبه در شهرستان حمایت وتلاش کردند و صدا وسیما که این برنامه را به صورت زنده پشتیبانی کرد و حضور پرشور مردم تشکر و قدردانی کرد.
خطیب موقت نماز جمعه شهرستان در خصوص سران استکبار جهانی اظهار داشت:استکبار جهانی به ویژه سران تازه به دوران رسیده آنها ایالت متحده آمریکا در حال تکرار خطاهای گذشته دولتشان که در سالهای گذشته تروریست ها را ایجاد کردند و امروز حمایت و تجهیز کردند وجنایتهای آنها را نادیده گرفتند هستند این دولت جدید نیز همین کارها را ادامه میدهد. در صورتی که خودشان سلاح های شیمیائی سوریه را نابود کردند در عین حال ادعا کردند سوریه در بعضی از مناطق خود سلاح شیمیائی به کار برده است به بهانه این کار سوریه را مورد هدف موشکهای آمریکائی قرار دادند البته این کار برای پشتیبانی تروریست ها بود که خوشبختانه کار ساز نبود و نیروهای مقاومت ضربات محکمی به پیکره تروریست وارد کردند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار