امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه گفت: برخی افراد در ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری از نظرات رهبر تبعیت نکرده و جلوتر از آنان حرکت می کنند، این افراد برای مردم پشیزی ارزش ندارند.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۷۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه ضمن اشاره به سخنان اخیر رهبری، اظهار کرد: دشمن با برنامه ریزی تلاش دارد «نمی شود» و «نمی توانیم» را به مسئولان ایران تلقین کرده و روحیه آنان را تضعیف کنند. لذا، مسؤلان عالى‏رتبه نظام اسلامى بايد به تبعيت از رهبر شجاع ملت ايران، ايستادگى كنند و به دشمن ثابت کنند زمان قلدری و زورگویی تمام شده و ایران امروز، قدرت منطقه است.

حجت الاسلام علیزاده در همین راستا یادآور شد: اگر مسئولانی هستند که تصور می کنند نمی توانند و یا مردم زحمتکش توان رقابت با دنیا خصوصا در مورد تولید کالای مورد نیاز خود را ندارند، بهتر است از سر راه ملت کنار بروند. ملت ایران شایسته مسئولانی است که همگام و همره با مردم برای شعار می توانیم تلاش شبانه روزی کنند.

علیزاده در رابطه با حمله موشکی آمریکا به سوریه، گفت: هدف واقعی آمریکا که همان حمایت تروریست ها بود، پشت پرده بهانه به‏كارگيرى تسليحات شيميايى از سوى دولت سوريه پنهان شد. در حالی که دولت سوريه سه سال قبل زير نظر سازمان ملل و با حضور عناصرى از آمريكايى‏ها، كاملا از نظر شيميايى خلع سلاح شد.

وی در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری اذعان کرد: ما بايد در انتخابات به‏دنبال تشكيل دولتى انقلابى باشيم. مشكل جدى امروز كشور نبود مديريت توانا، انقلابى، پركار و با برنامه است؛ اين ضعف اصلى كشور نشان مى‏دهد ما استعداد، قابليت و توانمندى كافى داريم اما مديريت قوى و كارا در بسيارى از بخش‏هاى مملكت وجود ندارد.

خطیب جمعه مهردشت تأکید کرد: باید دولتی تشکیل شود ساده زیستی را ترویج کند و با نجومی بگیران برخورد قانونی داشته باشد که متأسفانه تاكنون هيچ برخورد جدى و قابل اعتنايى از سوى دولت ها با این افراد صورت نگرفته و بالعکس مسئولان دولتی تا جایی که توانستند از آنها دفاع هم کرده اند.

علیزاده افزود: دشمنان این نظام و ملت اکنون خیز برداشته اند به امید اینکه شاید در انتخابات تاثیری بگذارند. برخی از افراد و جریان های سیاسی هم، حمایت های خارجی وابسته به جبهه استکبار و ضد انقلاب را امتیازی برای خود می دانند.

وی خطاب به برخی از چهره های کاندید شده در انتخابات، گفت: آقایی که مقام معظم رهبری بهت سفارش کرد "آمدن شما صلاح نیست، باعث دو قطبی شدن کشور می شود"؛ الان توجیه می کنی می گویی رهبری فرمود دو قطبی نشود الان سه قطبی است. یک نگاهی کن ببین رسانه های معاند برای آمدن شما و جلوتر از ولایت حرکت کرن شما شادی و پای کوبی می کنند، بدانید اگر کسی گوش به فرمان ولایت نباشد و جلوتر از ولی فقیه حرکت کند هر شخصیتی که باشد برای ما پشیزی ارزش ندارد.

امام جمعه بخش بهمن در رابطه با نداشتن حریم قانونی در ثبت نام کاندیدها، تصریح کرد: مسئولین باید چاره اندیشی کنند برای این مدل ثبت نام کردن که از یک بچه سه ساله گرفته تا آن کسی که مدرک ندارد، تا آن کسی که نظریه آزادی کاشت تریاک می دهد، توهین به این مردم و نظام و انقلاب است

ارسال نظرات