امام جمعه دهدشت گفت:مردم باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۴۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
امام جمعه دهدشت در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهر گفت: یکی از عوامل تربیت دینی، اسلامی و انسانی و از عوامل بازدارنده خطا و تجاوز به حقوق دیگران یادآوری مرگ است.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی در ادامه با اشاره به اینکه سه شنبه 29 فروردین روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است افزود: ارتش جمهوری اسلامی در خدمت ملت و اسلام است و در مقابل کفر،ظلم و استکبار ایستاد و این افتخاری بزرگ است.
وی با اشاره به اینکه نیروی نظامی زمانی ارزشمند است که در مسیر احیاء ارزش‌های اسلامی قرار گرفته باشد ادامه داد: نیروی نظامی و مدافع، زمانی می‌تواند افتخار کند که در مسیر ارزش‌ها در مقابل استکبار، ستمگران و جریان انحراف فکری و اخلاقی بایستد که ارتش و نیروی زمینی ما چنین است.
امام جمعه دهدشت با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ایام نوروز،گفت: مسئولان کشور باید با مردم همراه باشند و مشکلات مردم را درک و مانند طبقه عادی مردم زندگی کنند و نباید خود را در رفاه و آسایش آنچنانی قرار دهند که درد، رنج و فقر مردم را فراموش کنند.
امام جمعه دهدشت ادامه داد: اگر مسئولی در رفاه و آسایش بالا زندگی کند طبقه ضعیف و محروم جامعه را درک نمی‌کند.
حسینی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد حمله آمریکا به سوریه، گفت: مسئولان کنونی آمریکا در حال تکرار خطای گذشتگان در حمایت از تروریست‌ها هستند و حمله آمریکا برای حمایت از داعش و تکفیری‌هاست و این تروریست‌ها را خودشان ایجاد کرده‌اند.
وی همچنین با اشاره به اینکه از 21 تا 31 فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تاسیس حساب 100 امام راحل است ادامه داد: بازسازی مناطق آسیب دیده،توسعه عمرانی روستاها،ساخت واحدهای مسکونی در روستاها و شهرها و تامین مسکن اقشار کم درآمد محصول این نهاد مقدس است.
امام جمعه دهدشت با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گفت: مردم دقت داشته باشند که در انتخابات شوراها میزان و معیار را مسئله طایفه و قومیت قرار ندهند بلکه ملاک باید توانمندی، شایستگی، تعهد، تخصص و دلسوزی برای شهر و روستا باشد.
حسینی با اشاره به اینکه مردم باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند افزود: انداختن هر رای در صندوق تایید و دفاع از نظام جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: عقب نشستن و رای ندادن در انتخابات یعنی حمایت نکردن و دیگران برای ما تصمیم گرفتن است.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در تبلیغات انتخاباتی غلو و دروغ نگویید، وعده‌های کذب ندهید و برنامه‌های صحیح را اعلام کنید گفت: از تخریب و توهین به دیگران باید پرهیز کنیم و اگر می‌خواهیم تبلیغ کنیم باید تبلیغی درست، اخلاقی و شرعی باشد.
حسینی با بیان اینکه تخریب و توهین به دیگران یکی از عواملی است که وحدت ملی و حماسه حضور همیشگی مردم در انتخابات را از بین می‌برد، افزود: همه مسئولان باید توجه داشته باشند هر جریان و مسئله‌ای که بخواهد حضور حداکثری مردم شکل نگیرد و وحدت ملی را تخریب کند باید با آن برخورد شود.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دشمن به دنبال فرصتی است تا به نظام ضربه بزند، گفت: مسئولان باید نظارت داشته باشند و دیدیم که برخی در فضای مجازی برای انتخابات برنامه داشتند و تعدادی از آنها نیز دستگیر شدند.
ارسال نظرات