تاثیر تخلفات انتخاباتی در بررسی صلاحیت کاندیداها

تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی در تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی مد نظر قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۳۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
غلامرضا تاجگردون عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما به داوطلبان عضویت در شوراها توصیه کرد: فعالیت های مربوط به خودشان در فضای مجازی را کنترل کنند چرا که مجلس که نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را بر عهده دارد،تخلفات و فعالیت های خلاف قانون را در تایید صلاحیت ها مدنظر قرار خواهد داد و حتما با متخلفان در فضای مجازی برخورد خواهد شد.
 وی از داوطلبان خواست،دستورالعمل ابلاغی توسط وزارت کشور را به دقت مطالعه و مطابق با آن فعالیت کنند.
تاجگردون در خصوص تخلفاتی مثل خرید و فروش آراء در برخی استانها هم گفت: با این گونه تخلفات که نقض قانون است به شدت برخورد خواهد شد.
 وی در خصوص اعلام نهایی نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا هم افزود: بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در حال انجام است و تا پایان فروردین ماه جاری، هیات نظارت صلاحیت کاندیداها را بررسی و دوم اردیبهشت نتیجه را به فرمانداری ها اعلام خواهد کرد.
عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مجلس شورای اسلامی نشر مطالبی در خصوص تایید یا رد صلاحیت داوطلبان در فضای مجازی و برخی رسانه ها را گمانه زنی دانست و گفت:نتیجه نهایی را هیات نظارت دوم اردیبهشت ماه به فرمانداری ها اعلام می کند و اعتراض کاندیداها تا 6 اردیبهشت بررسی خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار