امام جمعه دامغان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی مهمترین نکته در باب دو انتخابات اردیبهشت 96 است گفت: امیدواریم با انتخاب رییس جمهوری انقلابی، کاربلد و جهادی با رأی ملت بصیر ایران دولت دوازدهم انقلابی، ارزشی، کارآمد، بانشاط و تحول آفرین باشد.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۳۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته دامغان که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز پیش روی ملت بزرگ ایران اسلامی در 29 اردیبهشت‌ماه، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی مهمترین خواست و هدف ما است، همه ما می‌خواهیم که ماحصل آرای مردم در 29 اردیبهشت دولتی عقلانی و نه دولتی شعاری باشد.

خطیب نماز جمعه دامغان با تأکید بر ضرورت توجه به قانون‌گرایی، انتخاباتی سالم، پرهیز کاندیداها از تبلیغات دروغین و دادن وعده‌های واهی و استفاده از تخریب شخصیتی برای از دور خارج کردن رقبا خاطر نشان کرد: البته ورود مجلس به نحوه ثبت نام کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری لازم است، ثبت نام بی‌قید و شرط صدها نفر از افراد فاقد شرایط لطمه به شأن ریاست جمهوری و مردم سالاری و به وجود آورنده محدودیت‌ها و دردسرهای فراوانی برای متولیان امر است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با رأی مردم دولت آینده دولتی ارزشی، انقلابی، کارآمد، پرنشاط و تحول آفرین باشد، تصریح کرد: خواست مردم ما نیز از رییس جمهور آینده بی‌شک این است که برای سرمایه‌گذاری و اشتغال برنامه داشته باشد، ثمره مردم سالاری دینی را در مدیریت خود به نمایش گذارد و از اختیارات بی‌نظیر رییس جمهور به عنوان مسئول قوه مجریه در راستای ارتقاء همه جانبه کشور استفاده کند.

امام جمعه دامغان با تأکید بر اینکه امیدواریم ملت بصیر ایران اسلامی از بین کاندیداهای مورد تأیید شورای محترم نگهبان رییس جمهوری کارآمد، انقلابی و جهادی برگزینند، اظهار داشت: مردم غیور ما باید هوشمندانه رآی بدهند تا ضمن خلق حماسه‌ای دیگر با حضور حداکثری خود، رییس جمهوری مقاوم و شجاع و دارای برنامه انتخاب کنند که بتواند ضمن حفظ استقلال کشور، سرمایه‌های ایران اسلامی را به‌درستی مدیریت نموده و اقتصاد و بازار را رونق بخشد.

هرجای جهان ننگ و جنگ و خون است پای آمریکا در میان است

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در بخش دیگری از سخنان خود به تمدید وقیحانه تحریم‌های ایران از سوی اتحادیه اروپا و به تحریک دولت آمریکا به بهانه نقض حقوق بشر در ایران، گفت: این ادعا‌ها بر علیه کشورمان مضحک است، همه ملت‌های آزاده دنیا می‌دانند که نکبت‌ترین رژیم‌ها در جهان و بزرگترین ناقض اصول مسلم حقوق بشر دولت جنایتکار آمریکا است. هرجای جهان ننگ و جنگ و خون است پای آمریکا در میان است.

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به حمله موشکی وحشیانه روزهای اخیر ایالات متحده آمریکا به سوریه تنها با بهانه‌ای دروغین، خاطر نشان کرد: ما از روز نخست پیروزی انقلابمان تحریم بوده‌ایم؛ تحریم‌ها نه‌تنها مردم ما را در مسیر الهی خود سست نمی‌کند بلکه ملت ما در دوران تحریم به بسیاری از پیشرفت‌های اقتصادی و نظامی خود دست یافته است.

19 مسجد میزبان 2000 معتکف دامغانی بود

امام جمعه دامغان در ادامه به موضوع برگزاری باشکوه سنت نبوی اعتکاف در این شهرستان با حضور قریب به دو هزار شرکت کننده پرداخت و ضمن قدردانی از همه نهادها و دست‌اندرکاران این برنامه معنوی، گفت: در اعتکاف امسال یک هزار و 129 نفر از خواهران و 830 نفر از برادران در 19 مسجد شهری و روستایی شهرستان دامغان معتکف شدند که در شهر دامغان برای نخستین‌بار مسجد جامع میزبان برادران و سه مسجد امیرالمؤمنین(ع)، باقرالعلوم(ع) و بلال میزبان خواهران معتکف بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها