خطیب جمعه کنگان:

سزاوار نیست در منطقه ای که در یک روز 5 فاز پالایشگاهی افتتاح می شود، جوانان تحصیل کرده اش از بیکاری رنج ببرند

بوشهر-خطیب و امام جمعه شهر کنگان در خطبه های امروز بیان کرد:سزاوار نیست در منطقه ای که در یک روز 5 فاز پالایشگاهی در آن افتتاح می شود ، جوانان تحصیل کرده اش از بیکاری رنج ببرند / رییس جمهور بررسی کند چرا دستوراتش در افتتاح فاز 12 در خصوص رسیدگی به میزبان صنعت اجرایی نشده است / هزینه های سرسام آور در مراسم افتتاح فازهای پالایشگاهی در شرایطی است که برخی مردم منطقه از فقر رنج می برند
کد خبر: ۸۸۴۶۸۲۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان کنگان؛ حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با اشاره به سفر هفته آینده ریاست جمهوری به شهرستان های کنگان و عسلویه برای افتتاح 5 فاز پالایشگاهی و 4 شرکت پتروشیمی اظهار  داشت: مردم این منطقه بعنوان میزبان صنعت انتظار دارند در کنار افتتاح مگاپروژه ها به توسعه و آبادانی میزبانان صنعت نیز توجه جدی و عملی شود.

وی در ادامه افزود: انتظار ایسنت رییس جمهور محترم بررسی کند چه مقدار از دستورات و توصیه هایشان (در آیین افتتاح فاز 12 کنگان) در قبال میزبانان صنعت عملی شده و یا چرا اجرایی نشده است.

خطیب جمعه کنگان بیان کرد: سزاوار نیست در منطقه ای که در یک روز 5 فاز پالایشگاهی در آن افتتاح می شود ، جوانان تحصیل کرده اش از بیکاری رنج ببرند.

وی افزود: مردم کنگان و عسلویه توقع دارند رییس جمهور محترم در سفر به منطقه دیداری مردمی داشته باشد و لااقل حرف مردم را نیز بشنود.

امام جمعه کنگان با اشاره به هزینه های گزاف تشریفاتی برای افتتاح فازهای پالایشگاهی گفت: این اقدامات در شرایطی است که بخشی از مردم منطقه از فقر رنج می برند و شایسته و حق اینست که این هزینه ها صرف مردم نیازمند و همجوار صنعت شود.

وی افزود: چقدر زشت و نازیباست در کنار دهها پالایشگاه و پتروشیمی و انبوه صنایع ، برخی از مرم منطقه نیازمند و محتاج حداقل ها باشند.

محمودی در فراز دیگر با اشاره به ثبت نام کاندیدای ریاست جمهوری و پروسه تایید صلاحیت کاندیدای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: دستگاههای مسئول مواظب باشند با آبروی افراد بازی نشود.

وی خطاب به هیات نظارت و مراجع چهارگانه در خصوص تایید صلاحیت افراد برای شوراها گفت: هرگونه مسامحه کاری در تایید و یا رد افراد حق الناس است و هر کسی در این زمینه سهل انگاری کند در دنیا بایستی پاسخگوی مردم و در آخرت در محکمه الهی باید جوابگو باشد.

محمودی تاکید کرد: اگر افرادی ناباب و قانون شکن در اثر مسامحه وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری و یا شوراهای اسلامی شوند ، هر خطا و جرمی که مرتکب شوند آن دستگاههای مسئول و افراد دخیل در این مهم ، نیز شریک جرم اند.

امام جمعه کنگان در بخش پایانی با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد مسکن به اثرگذاری و کارآمدی این نهاد انقلابی و یادگار امام بویژه در حوزه محرومیت زدایی اشاره و از خدمات بنیاد مسکن شهرستان تشکر و خواستار تکمیل پروژه نیمه تمام مصلای این شهر توسط بنیاد مسکن استان شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار