اعزام 45 مهرجوی زیارت اولی توسط سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌

مدیر سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های امام رضا(ع) نمایندگی لرستان  گفت:  امروز 45 نفر از مهرجویان سال اولی تحت پوشش  این موسسه به اردوی زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس اعزام شدند که هزینه این سفر توسط خیرین خیراندیش پرداخت شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۲۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
نرگس صفربیرانوند، مدیر سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های امام رضا(ع) نمایندگی لرستان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت:  امروز 45 نفر از مهرجویان سال اولی تحت پوشش  این موسسه به اردوی زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس اعزام شدند که هزینه این سفر توسط خیرین خیراندیش پرداخت شد.
وی افزود: خیلی از مددجوهای این موسسه خیریه از لحاظ مالی ضعیف هستند و آرزوی زیارت آقا امام رضا (ع) را داشتند که با لطف خدا وکمکهای خیرین اولین کاروان زیارتی امسال راهی شده است.
مدیر سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌های امام رضا(ع) نمایندگی لرستان بیان کرد: ان شاالله بتوانیم در مراحل بعدی تعداد  افراد بیشتری که در نوبت اعزام هستند را به این سفر زیارتی اعزام کنیم.
وی با اشاره به اینکه امیدوارم خیرین بیشتری در این راستا با ما همکاری کنند، تصریح کرد: افراد خیری که می خواهند دست یاری به سوی ما دراز کنند می توانند به آدرس خرم آباد ، میدان امام ،خیابان بیمارستان ایران ، انتهای خیابان ،سمت چپ مراجعه کنند و می توانندهزینه های نقدی خود را به شماره حساب : 0104084143008 و شماره کارت : 6037691990020018 بانک صادرات - بنام موسسه خیریه آبشار عاطفه ها واریز نمایند و باشماره 09165460013 و یا با تلفن 33336302-066 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ش
ارسال نظرات