امیر حیدری در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه تهران:
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: زمزمه‌هایی می‌شنویم که برخی می‌گویند چرا باید دارای قدرت موشکی و نظامی باشیم، این زمزمه‌ها در ماه‌های اول انقلاب هم بود و می‌گفتند ارتش را می‌خواهیم چه کار و نیازی به ارتش نداریم.
کد خبر: ۸۸۴۶۸۰۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، امیرکیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنرانی پیش از خطبه این هفته نماز جمعه تهران اظهار داشت: فرماندهی ارتش بر عهده ولایت است و ارتش در خدمت و پا در رکاب ولایت حرکت می‌کند.

وی افزود: امروز زمزمه‌هایی می‌شنویم که برخی به تجهیز نیروهای مسلح اعتراض دارند و می‌گویند چرا باید دارای قدرت موشکی و نظامی باشیم. این زمزمه‌ها در ماه‌های اول انقلاب هم بود و می‌گفتند ارتش را می‌خواهیم چه کار و ما که انقلاب کرده‌ایم نیازی به ارتش نداریم.

حیدری تأکید کرد: اما بصیرت امام (ره)‌به فریاد مردم رسید و الان هم مدیون بصیرت ولی‌امر مسلمین در حمایت از نیروهای مسلح هستیم که باعث شده دارای نیروی مسلحی قوی، قدرتمند و اثرگذار در تمامی معادلات دشمنان اسلام و بشریت باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه سخنانش اظهار داشت:‌ 29 فروردین سالروز تولد ارتش است و در این روز امام (ره) ارتش را احیا کرد. ارتش دارای ظرفیت‌های بی‌بدلیلی مانند نیروی انسانی است و فرماندهان ارتش توان وجودی خود و نیروهایشان را بسیج کرده‌اند که امر و فرمانی از رهبری بر روی زمین نماند.

وی همچنین تصریح کرد: ما شاهد برقراری امنیت کامل، پایدار و مطمئن در کشور هستیم در حالی که قدرت‌هایی که در آن سوی آب‌ها نشسته‌اند منافع خود را در اطراف کشور ما جست‌وجو می‌کنند و این امنیت پایدار مشت محکمی به دهان آنها است.

حیدری تأکید کرد: آنهایی که برنامه‌های نظامی خود را روی، پشت و زیر میز می‌دانستند در برابر امنیت پایدار ما به حالت انفعال رسیده‌اند و متوجه شده‌اند که نمی‌توانند در برنامه‌هایشان قدرت جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیرند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتحاد، وحدت و همدلی که دارند تکیه‌گاه تمام برنامه‌های دولت و مردم هستند و نیروهای مسلح امروز در هیچ برهه‌ای از تاریخ از این قدرت برخوردار نبودند.

وی تصریح کرد: ما در موقعیتی از جغرافیای عالم قرار داریم که استکبار جهانی به دنبال به آشوب کشاندن آن است و ما توانسته‌ایم با تمام برنامه‌های اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی آنها امنیت را برقرار کنیم.

حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش در حال یک تحول بزرگ و تکمیل آن است و نیروهایی که در ساختار جدید به وجود می‌آیند نیروهایی متحرک، هجومی، پرتوان و واکنش سریع هستند که طومار هر دشمنی را در کوتاه‌ترین زمان به هم می‌پیچند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان از راه‌اندازی 4 خط تولید گسترده در زمینه قطعات تجهیزات راهبردی و یک خط تولید قطعات بالگردی در سال جاری سخن گفت.
ارسال نظرات