چهارمین روز نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز جمعه ( 25 فروردین ماه) آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۵۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، چهارمین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز جمعه ( 25 فروردین ماه) آغاز شد.

نام نویسی از داوطلبان شرکت در این انتخابات از ساعت 8 صبح الی 18 بعد ظهر در محل ستاد انتخابات کشور انجام خواهد شد.

بر اساس جدول زمابندی منتشر شده از سوی ستاد انتخابات کشور نیز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تا 26 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

طبق ماده 35 قانون انتخابات کشور انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای شرایط زیر باشند:

1_ از رجال مذهبی، سیاسی.

2_ ایرانی‌الاصل.

3_ تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.

4_ مدیر و مدبر.

5_ دارای حسن سابقه و امانت و تقوی.

6_ مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور.

همچنین به گفته مسئولان ستاد انتخابات کشور واجدان شرایط باید در زمان ثبت نام با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس شش در چهار، در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرده و اقدام به تکمیل فرم های پیش بینی شده کنند.

در این گزارش که لحظه به لحظه در حال بروز رسانی است، تمامی رویدادهای خبری و حاشیه ای چهارمین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمده که در ادامه می‌‌خوانید:

طبق اعلام مسئولان ستاد انتخابات کشور تا پایان سه روز ثبت نام نیز تعداد 644 داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی به عمل آورده اند.

مهدی کلهر در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد/ کلهر: مستقل آمده ام

مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهور سابق با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
 
وی در جمع خبرنگاران درباره پایبندی خود به قانون گفت: حتما اینگونه خواهد بود که در حرف و عمل به قانون پایبند باشم، مستقل آمده ام و برای ثبتنام با احمدی نژاد مشورتی نکرده ام. 
 

ثبت نام 33 داوطلب در روز چهارم انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت 9

33 داوطلب در روز چهارم ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند.

معاون مدیرعامل بیمه ایران پس از نام‌نویسی:
چرا شبکه بانکی سود را به زیر10درصد کاهش نمی‌دهد تا بیکاری کاهش یابد؟

بهمن لامعی معاون مدیرعامل بیمه ایران پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: چرا پس از پایان جنگ تحمیلی فساد در کشور رشد کرد؟ اگر با انواع فساد مبارزه جدی و سیستماتیک نشود کشور در محیط داخلی و خارجی دچار مشکلات خواهد شد و مشروعیت و مقبولیت نظام اجرایی کشور خدشه دار خواهد شد و این خیانت بزرگ و گناه عظیم نسبت به آرمان های انقلاب و شهیدان است.

وی افزود: چرا شبکه بانکی سود را زیر 10 درصد کاهش نمی دهد تا جامعه سالم اقتصادی و رشد تولید و کاهش بیکاری را شاهد باشیم. مردم عملکرد افراد و جریانات سیاسی را بررسی و با شناخت صحیح و با حضور حداکثری رای دهند.
لامعی تصریح کرد: آیا فساد کنونی، تورم، رکود موجود و بی ثباتی اقتصادی نتیجه عملکرد مدیران ناکار آمد نیست؟
 
حسن نوروزی ثبت نام کرد
حسن نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. 
 
ثبت‌نام فومنی و غرویان برای انتخابات ریاست جمهوری
محمدزارع فومنی و محسن غرویان برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند.
 
نام نویسی 812 داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تا ساعت 13
دبیر ستاد انتخابات از نام نویسی 812 داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تا ساعت 13 خبر داد.
 
حسن روحانی لحظاتی پیش جهت ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.
 
 کواکبیان برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد
مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
 
رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران:

863 نفر تا ساعت 14 برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نام نویسی کردند

علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تا الان ٨٦٣ داوطلب شامل ٨٠٧ مرد و ٥٦ زن برای انتخابات ریاست جمهوری ذوازدهم نام نویسی کرده اند.

وی همچنین گفت: امروز نیز ٢٥١ مراجعه کرده اند که ٢٢٢ داوطلب ثبت نام قطعی کرده اند؛ جوانترین داوطلب ١٨ و مسن ترین آنها ٨٨ ساله هستند.
 

عليرضا زاكاني نماينده سابق مجلس نيز با حضور در ستاد انتخابات وزارت كشور براي كانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري ثبت نام كرد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی هم با حضور در وزارت کشور برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
 
 
علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، گفت: تعداد 405 نفر امروز در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اند. 

وی افزود: با تعداد ثبت‌نامی‌های امروز، آمار کلی ثبت‌نام‌کنندگان به 1048 نفر رسید.

ارسال نظرات