وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری در گذشته در حد لازم نبوده و اندک سرمایه‌گذاری انجام شده از سوی دولت هم با اتکا به درآمدهای نفتی بوده است، گفت: افزایش سرمایه‌گذاری‌ها ضروری است.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۵۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی طیب‌نیا در مراسم افتتاح ساختمان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مرکزی اظهار کرد: برای رسیدن به رشد اقتصادی چاره‌ای جز افزایش سرمایه‌گذاری نداریم.

وی تصریح کرد: برخورداری از رشد اقتصادی مناسب لازمه افزایش قدرت اقتصادی و سیاسی در عرصه بین‌المللی است و برای رسیدن به رشد اقتصادی مناسب و پایدار باید در حد کافی در کشور سرمایه‌گذاری صورت گیرد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه دستیابی به رشد مثمر و پایدار از اولویت‌های اصلی دولت است، ادامه داد: اقتدار کشور در عرصه بین‌المللی منوط بر این است که از توان تولید بالا برخوردار باشیم و نیازهای اساسی کشور را در داخل تامین کنیم.

طیب‌نیا افزود: میزان سرمایه‌گذاری در گذشته در حد لازم نبوده و اندک سرمایه‌گذاری انجام شده از سوی دولت هم با اتکا به درآمدهای نفتی و بودجه دولت انجام شده است که افزایش سرمایه‌گذاری در کشور باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
ارسال نظرات