رئیس قرارگاه عمار گفت: مدافعان حرم در سوریه در خط مواصلاتی مبارزه با رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ هستند.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۵۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام مهدی طائب عصر امروز در همایش شهدای مدافع حرم در خوانسار، اظهار داشت: انسان اشرف مخلوقات است و خداوند تمام نعمت‌ها را برای رفاه و آسایش انسان آفریده کرده است.

وی با بیان اینکه ارزش و ملاک انسان به داشتن مال و اموال دنیا نیست بلکه به اعمال است، گفت: در روز رستاخیز برای نتیجه اعمال دیگر منصب مهم نیست بلکه فقط اعمال انسان در نزد خداوند مهم است، و چنانچه کسی نتواند رضایت شخصی را حاصل کند نمی‌تواند از پل صراط عبور کند حتی اگربه اندازه یک دانه گندم ناراضی باشد.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) با داشتن بصیرت و تقوا توانست ارزش‌های معنوی را به دست آورد، بیان کرد: شهدا زنده و جاویدان در همیشه تاریخ هستند، برای نجات کشور و آسایش مردم از جان خود گذشتند و شایسته بزرگداشت هستند.

وی با بیان خاطراتی در ناظر بودن شهدا بر اعمال انسان‌ها در این دنیا گفت: بزرگداشت شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم به برکت خود شهدا برگزار می‌شود.

طائب با بیان اینکه به گفته امام(ره) انقلاب ما زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است، افزود: پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) نشانه حمایت این نظام از سوی امام زمان(عج) بود.

وی با اشاره به اینکه خانه امن الهی محل ظهور امام زمان (عج) است، گفت: اکنون خانه امن الهی در تصرف آل‌سعود است و تا زمانی که اسراییل و آمریکا نابود نشوند ظهور اتفاق نمی‌افتد.

رئیس قرارگاه عمار در ادامه بیان داشت: مدافعان حرم برای دفاع از اسلام به میدان نبرد با رژیم صهیونیستی و آمریکا در سوریه، عراق، فلسطین و لبنان هستند، و پرچم اسلام باید بر خانه خدا به اهتزاز درآید، امروز مدافعان حرم در سوریه با ندای الله اکبر مالک اشتر را به یاد آوردند که همواره پشتیبان سپاه علی(ع) بود.

وی با اشاره به اینکه مدافعان حرم با هدف نبرد با رژیم صهیونیستی در سوریه حضور دارند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود و انتظار شهدا، حمایت مسلمانان جهان از نبرد با این رژیم است.

طائب با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و لزوم انتخاب اصلح گفت: پیروی از ولایت فقیه، حفظ ارزش‌های نظام و دفاع مقدس، حفظ وحدت و همگرایی ملاک انتخاب رییس‌جمهور است.

وی در پایان افزود: پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی در دست مدافعان حرم است و آنان در خط مقدم و میدان نبرد با داعش تکفیری هستند، سوریه خط مواصلاتی در مبارزه با رژیم صهیونیستی و شیطان بزرگ آمریکا است.
ارسال نظرات