هادی سیاسی سپاه ولایت تبریز:

تلاش استکبار، ایران هراسی و شیعه هراسی در منطقه است

هادی سیاسی سپاه ولایت تبریز در جمع کارکنان این ناحیه، گفت: غرب و در راس آن امریکا تلاش دارد با ایران هراسی و شیعه هراسی در منطقه مانع از اتحاد کشورهای اسلامی و انسجام مسلمانان شود.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۳۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدي جمالي افزود: امریکا و اسرائیل برای ایجاد تفرقه و فتنه گروه های تروریستی همچون داعش را ایجاد کرده و از آن ها حمایت می کنند تا بتوانند با نظام جمهوری اسلامی ایران مقابله کنند.

وي به حضور رزمندگان از كشورهاي مختلف در سوريه اشاره و بیان کرد: حضور این نیروها بيانگر عظمت كار امام راحل است چراكه ايشان با تشكيل بسيج و نشر تفكر بسيج كليد اين كار را زدند و امروز می بينيم بسيج ثمره داده و علاوه بر لشكري عظيم در كشور در جاهاي مختلف نيز جوانانی از كشورهای مختلف خود را به سوريه مي رسانند و خود را بسيجی می نامند.

جمالی با ابراز تاسف از اینکه در داخل برخي قدر امنيت و آسايشي كه ثمره خون شهدا در برهه های مختلف است را نمي دانند، اظهار داشت: این افراد از حضور رزمندگان در جبهه مقاومت انتقاد مي كنند و حتی كار آن ها را با پول و ماديات می سنجند كه اين كار ظلم براي اين ايثاگران است.

وي در پايان با اشاره به جمله معروف امام كه جبهه دانشگاه است، خاطرنشان کرد: همانطور كه امام راحل برای جبهه دفاع مقدس دانشگاه را به كار بردند در جبهه مقاومت نيز اين جمله كاملا نمود دارد به طوري كه نيروهای روسی در كنار رزمندگان اسلام مبارزه می كنند و عاشق سربند «ياحسين» و «لبيك يا زينب» هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها