خبرهای داغ:
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

پیشرفت 95 درصدی بیمارستان آیت‌اله بهاری شهرستان بهار

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اعتبار پیش‌بینی شده بیمارستان شهرستان بهار 19 میلیارد تومان بود، گفت: تاکنون از این میزان 12 میلیارد تومان اختصاص یافته است و پروژه از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی برخوردار است.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۱۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، آخوندی وزیر راه و شهرسازی با حضور مسئولین کشوری و استانی از بیمارستان در حال ساخت آیت الله بهاری شهر بهار بازدید کرد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید اظهار داشت: بیمارستان 82 تختخوابی بهار، بیمارستان جنرال بوده و نیازهای پایه‌ای تخصصی شهرستان را تامین می کند.

محمدجعفر علیزاده با اشاره به پیش‌بینی 4 بخش اصلی جراحی، داخلی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان که تخصصی پایه هستند، گفت: علاوه بر این فضایی نیز برای ارائه خدمات است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به پیش‌بینی 12 تخت مراقبت ویژه، دو اتاق عمل اصلی و یک اتاق عمل سرپایی در اورژانس برای رفع نیازهای تخصصی ابراز داشت: تا پایان سال مالی 96 این پروژه به پایان می‌رسد و امسال جهش سنگینی در اعتبارات داریم.

وی با بیان اینکه اعتبار پیش‌بینی شده بیمارستان 19 میلیارد تومان بود، افزود: تاکنون از این میزان 12 میلیارد تومان اختصاص یافته است و پروژه از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی برخوردار است.

علیزاده از اتمام پروژه‌ها تا پایان تیرماه خبر داد گفت: همچنین به موازات از یک ماه آینده تجهیز آن نیز شروع می شود و هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: بیمارستان 82 تختخوابی آیت اله بهاری شهرستان بهار در مساحتی به میزان 15 هزار مترمربع و در چهار طبقه بوده و زیربنای ساختمان اصلی نیز 8 هزار و 321 مترمربع است که عملیات اجرایی آن از سال 1390 آغاز شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از اتمام بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند همزمان با این پروژه در استان همدان خبر داد و ابراز داشت: علاوه بر این پروژه‌ها، پروژه بیمارستان 130 تختخواب تویسرکان نیز جزو اولویت های امسال است که اعتباراتش پیش بینی شده و برنامه ریزی انجام شده و تا پایان 96 تحویل می‌دهیم.

وی با اشاره به بیمارستان 272 تختی در مرکز استان خاطرنشان کرد: این بیمارستان به عنوان یک بیمارستان مهم سانتر درمانی و آموزشی است که بهره‌برداری از آن برای سال 97 هدف‌گذاری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز در ادامه گفت: با افتتاح بیمارستان شهرستان بهار ظرفیت بیمارستان‌های این شهرستان سه برابر خواهد شد.

موسوی بهار افزود: با بهره‌برداری از این بیمارستان بیماران تروما در این بیمارستان به خاطر انجام جراحی پذیرش می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار