مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما به عنوان فعال عرصه فرهنگ و هنر استفاده از ابزار گویا و زیبای هنر در راستای انتقال ارزش‌های اسلامی و ایرانی به نسل‌های آینده است.
کد خبر: ۸۸۴۶۶۹۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار احمدی مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله در همایش «پاسداشت هنرمندان انقلاب» که به همت کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت اراک و با همکاری بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله برگزار شد با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) درخصوص هنر متعهد و انقلابی گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی هنر را دمیدن روح تعهد در کالبد انسان‌ها تعریف کردند. و سید شهیدان اهل قلم شهید «سید مرتضی آوینی» آن را با رفتار و منش انقلابی خود به خوبی به تصئیر کشید.

وی افزود: شهید آوینی به دنبال انتقال مفهوم شهادت بود و خود نهایتاً در قالب شهادت هنرنمایی کرد و هنری جاودانه از خود خلق کرد که تا ابدیت ماندگار شد.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله تصریح کرد: هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی وامدار شهید آوینی است و هنرمندان متعهد ما در مسیری فعالیت می کنند که شهید آوینی برای آنها گشوده است.

سرهنگ پاسدار احمدی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان نظام اسلامی گفت: هنر انقلاب اسلامی هنری متعهد، پیچیده و قائل به دفاع از آرمانگرایی در عین واقع گرایی است که می‌تواند در سنگر جهاد فرهنگی در مقابل دشمنان بایستد و آنان را به زانو درآورد.

وی افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز وظیفه ما به عنوان فعال عرصه فرهنگ و هنر استفاده از ابزار گویا و زیبای هنر در راستای انتقال ارزش‌های اسلامی و ایرانی به نسل‌های آینده است.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم با تاسی به مقام شامخ شهدا و سیره عملی آنان در راستای مسئولیت خطیری که بر دوش‌مان قرار دارد در مقابله با هجمه سنگین دشمنان انقلاب اسلامی که اعتقادات و ارزش‌های دینی و اسلامی ما را هدف قرار داده‌اند گام برداریم و در سنگر جهاد فرهنگی ایفای نقش کنیم و همانگونه که مطالبه مقام معظم رهبری است یک هنرمند انقلابی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات