خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

مبارزه با قاچاق کالا در بازار مهمترین برنامه بسیج اصناف همدان

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امسال برنامه اصلی ما مبارزه با قاچاق کالا در بازار است که به جدّ این مهم را با همکاری سپاه انصارالحسین(ع)، اتاق اصناف و پشتیبانی تعزیرات حکومتی پیگیری می کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۶۶۲۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدجواد حسینی در جمع بسیجیان و هیئت مدیره صنف آرایشگران زنانه اظهار داشت: لازم است آرایشگاه‌هایی که نرخ‌هایشان در واقعیت، با قیمت‌های مصوب اتحادیه، فاصله قابل توجهی دارد از طرف اتحادیه پیگیری لازم صورت گیرد.

وی گفت: برخلاف صحبت‌های برخی که می گویند بسیج آمده تا کار را از ما بگیرد بسیج کمک حال واحدهای صنفی است و با برنامه ریزی هایی که دارد می تواند به اقتصاد کمک کند.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه تأکید کرد: هدف بسیج این است که باارائه راهکار مشکلات واحدهای صنفی را حل کند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج پای کار اقتصاد کشور باشد و موانع را حل کند، ابراز داشت: بسیج با ورود در این زمینه به دنبال حل مشکلات اقتصادی است.

حسینی در خصوص برنامه های اصلی این سازمان، در ادامه اضافه کرد: امسال برنامه اصلی ما مبارزه با قاچاق کالا در بازار است که به جدّ این مهم را با همکاری سپاه انصارالحسین(ع)، اتاق اصناف و پشتیبانی تعزیرات حکومتی پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار