مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سربازان ایران اسلامی دژهای ایستادگی در مقابل نفوذ دشمن هستند.
کد خبر: ۸۸۴۶۶۱۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی نژاد صبح امروز در نشست صمیمی با سربازان و مسئولین قرارگاه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه سربازان نقش مهمی در اقتدار و عزت نظام دارند، اظهار داشت: یکی از کارکردهای سربازی، ایفای نقش در تولید امنیت ملی و پاسداری از مرزهاست.

وی با تاکید بر اینکه مسئله و جایگاه سرباز و سربازی، مسئله پراهمیتی است و باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: اساسی‌ترین ویژگی سربازی شور، نشاط و جوانی است و پایبندی آنها به نظام و اسلام است.

اعلمی‌نژاد با بیان اینکه عزم سربازان برای دفاع از میهن اسلامی ستودنی است، تاکید کرد: باید تلاش‌ها و مجاهدت‌های صادقانه جوانان برومند ایران اسلامی که در کسوت مقدس سربازی انجام وظیفه می‌کنند، تقدیر شود.

وی به ویژگی‌های سرباز در نظام مقدس اسلامی پرداخت و گفت: دینداری و بصیرت، التزام عملی به ولایت فقیه و انجام فرائض و احکام دینی، ‌سازندگی و تفکر بسیجی از ویژگی‌های سرباز نمونه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه امروز در مجموعه سپاه به سربازان اعتماد شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مسؤولیت‌های مجموعه سپاه در اختیار سربازان قرار دارد.

اعلمی‌نژاد سربازان ایران اسلامی را دژهای ایستادگی در مقابل نفوذ دشمن توصیف و تصریح کرد: دشمنان در تهاجم فرهنگی به دنبال این هستند تا حضور جوانان در خدمت مقدس سربازی برای دفاع از انقلاب اسلامی کشورمان را ‌شبهه‌دار ‌کنند.

وی در پایان گفت:‌ دوران خدمت مقدس سربازی هر چند سختی‌هایی دارد اما شرایط را برای جوانان تغییر می‌دهد تا در مواقع بحران بتوانند درست و سریع وارد عمل شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها