دستگاه قضا برای برهم زنندگان امنیت جامعه در کهگیلویه و بویراحمد شدیدترین مجازات را اعمال می کند.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۹۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
رئیس کل دادگستری استان در نشست تعاملی با فرمانده انتظامی از زحمات و عملکرد مطلوب مجموعه پلیس استان در ایام تعطیلات نوروز و کاهش چشمگیر جرایم و تصادفات رانندگی تقدیر کرد و مهمترین عامل اجرای عدالت و تحقق امنیت در جامعه را قانون دانست و گفت: نیروی انتظامی بازوی پرتوان دستگاه قضائی در برقراری عدالت است.    
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی افزود: پلیس و دستگاه قضائی دو سازمان به هم وابسته هستند و یک هدف را دنبال می کنند.
وی ادامه داد: مهمترین عامل اجرای عدالت و تحقق امنیت، قانون است و صیانت از قانون وظیفه ویژه پلیس و دستگاه قضائی است.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از عملکرد بسیار خوب فرمانده انتظامی استان در برنامه ریزی و مدیریت و بحث پیشگیری از جرایم و برقراری امنیت گفت: وظیفه همه ما برخورد قانونی با مجرمان است.
مزارعی با تاکید بر اینکه تلاش شبانه روزی و خدمات نیروی انتظامی بر هیچکس پوشیده نیست افزود: دستگاه قضائی با تمام توان از پلیس حمایت خواهد کرد.
وی ادامه داد: تعامل و همکاری نزدیک و بسیار مناسب دستگاه قضائی و پلیس موجب ارتقا امنیت و رضایتمندی مردم می شود.
حجه الاسلام والمسلمین مزارعی از تعامل خوب پلیس کهگیلویه و بویراحمد با مجموعه قضائی استان تقدیر کرد و با اشاره به توفیقات پلیس در کاهش وقوع جرم و افزایش کشف جرایم گفت: همکاری و تعامل دستگاه قضائی و پلیس به عنوان ضابط قضائی، بر نظم و امنیت جامعه می افزاید.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پلیس و دستگاه قضائی در کنار هم می توانند منشاء امنیت پایدار در تمامی زمینه ها باشند و با ایجاد چنین تعاملی مردم می توانند از احساس امنیت خوبی برخوردار شوند.
حجت الاسلام و المسلمین مزارعی ادامه داد: امنیت موضوعی نیست که بتوان آن را معامله کرد؛ از این جهت دستگاه قضائی و نیروی انتظامی استان با کسانی که امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کنند، برخورد جدی و قاطعانه خواهند داشت.
ارسال نظرات