راه برون رفت از مشکلات فعلی جامعه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۷۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
نماینده ولی فقیه در استان در جمع کارکنان شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی یعنی کشف ظرفیت های داخلی کشور،سرمایه گذاری بر روی آنها جهت تولید،اشتغال و رسیدن کشور به خودکفایی و حفظ استقلال و بی نیازی از سایر کشورها است.
آیت الله ملک حسینی یکی از راهکارهای مهم برای مرتفع نمودن بخش اعظمی از مشکلات کشور را اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: مسئولان و مردم به ویژه بخش خصوصی باید با تعامل و همراهی یکدیگر زمینه تحقق شعار سال و پیشرفت همه جانبه کشور و به تبع آن استان را فراهم کنند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از زحمات و خدمات کارکنان این شرکت در تامین و توزیع سوخت و انواع فرآورده های نفتی در استان از آنان خواست تا با جدیت و تلاش شبانه روزی در خدمات رسانی به مردم بیش از پیش تلاش کنند.
مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی استان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد یکسال گذشته این شرکت گفت: استانداردسازی جایگاهای
CNG، توزیع 199 میلیون لیتر بنزین معمولی و سوپر، بیش از 24 میلیون لیتر نفت سفید ،150 میلیون لیتر نفت و گاز ،3 و نیم میلیون لیتر نفت کوره ،19 هزار تن گاز مایع یا سوخت ال. پی. جی ،82 میلیون متر مکعب سی. ان. جی و 364 هزار لیتر بنزین برای 295 فروند هواپیما و هلیکوپتر از جمله اقدامات انجام شده در سال گذشته بوده است.
مسعودی همچنین میزان توزیع و مصرف انواع فرآورده های نفتی در تعطیلات نوروز امسال را 13 میلیون و پانصد هزار لیتر اعلام کرد.
ارسال نظرات