فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه در این استان در طی سه ماه 150 خانه محروم ساخته شد، گفت: این خانه‌ها با کمک 4 میلیارد تومانی مردم خیر مازندران با مدیریت سپاه به بهره‎برداری رسید.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۴۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی در حاشیه افتتاح درمانگاه امام علی(ع) قائم‎شهر با اشاره به اینکه سپاه مازندران هفت موضوع از جمله سلامت را از ابتدا در دستور کار خود قرار داده بود، اظهار کرد: از 9 درمانگاه در سراسر استان مازندران، سه درمانگاه بابلسر، رامسر و امیرکلا توسعه و تجهیز یافتند و به بهره‌برداری رسیدند.

وی با اشاره به اینکه ساختمان جدید درمانگاه امام علی(ع) در قائم‌شهر امروز افتتاح شد، افزود: ساختمان جدید درمانگاه در شهرستان بهشهر نیز در فضایی به مساحت یک‌هزار مترمربع در سوم خرداد به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران بیان کرد: شهرستان‎هایی که فاقد درمانگاه هستند، در صورت حمایت مسؤولان در اخذ مجوز، درمانگاه احداث خواهد شد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه سپاه شهرستان خود را درگیر بودجه، اعتبار و کمبود نمی‌کند، تصریح کرد: معتقدیم با وجود مدیری متدین، انقلابی و کارآمد تمام مشکلات در این مملکت قابل حل است.

بابایی با اشاره به اینکه در استان مازندران در طی سه ماه 150 خانه محروم ساخته شد، خاطرنشان کرد: این خانه‌ها با کمک 4 میلیارد تومانی مردم خیر استان مازندران در قالب ستاد مردمی با مدیریت سپاه به بهره‎برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران در سال جاری اقدامات ویژه‌ای در قالب ساخت و ساز، اشتغال و محرومیت‌زدایی را پیش رو دارد، عنوان کرد: در سال گذشته یک‌هزار گروه جهادی طرح‌ریزی شده است که از این میزان 600 طرح اجرایی شد و بنا داریم در سال 96 همه یک‌هزار طرح را به مرحله اجرا برسانیم.

فرمانده سپاه کربلا در پایان با تاکید بر اینکه 130 میلیون تومان سهم خیرین در پروژه درمانگاه امام علی(ع) بوده است، گفت: انتظار می‌رود خیرین شهرستان با وجود حسن سابقه‎ای که دارند در تجهیز و ساخت سه طبقه دیگر، حمایت و همکاری داشته باشند.
کد مطلب: 282432
 


 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها