بمناسبت روز پدر؛

کمک رزمندگان گردان حضرت امیر(ع) برای تهیه جهیزیه

رزمندگان گردان تکاور حضرت امیر علیه السلام، هدایای روز پدر را به تهیه جهیزیه نوعروس بسیجی اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۴۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده گردان تکاور حضرت امیر علیه السلام از تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک میلاد باسعادت حضرت علی علیه السلام و بزرگداشت مقام پدر، گفت: رزمندگان این گردان در یک اقدام خداپسندانه هدایای روز پدر را به تهیه جهیزیه نوعروس بسیجی اختصاص دادند.

سرگرد پاسدار مهدی اکبری، افزود: کمک به نیازمندان و تسهیل ازدواج جوانان یکی از بهترین خدمت هایی است که خیّران در این شرایط و زمان می توانند انجام دهند.

وی، ادامه داد: به مناسبت میلاد مولای متقیان و روز پدر، رزمندگان گردان تکاور حضرت امیر علیه السلام مبلغ ده میلیون ریال هدیه روز پدر را بعنوان کمک هزینه تهیه جهیزیه یک خواهر بسیجی فاقد استطاعت مالی به حوزه خواهران ناحیه شهرکرد اهدا کردند.

گفتنی است:

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات تیپ 44 قمربنی هاشم(علیه السلام) به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امیرمومنان علی بن ابیطالب در یک اقدام خدا پسندانه کارکنان پایور گردان تکاور حضرت امیر(ع) تیپ 44 قمربنی هاشم(علیه السلام ) مبلغ ده میلیون ریال هدیه روز پدر را برای کمک به تهیه جهیزیه یک خواهر بسیج تقدیم کردند تا هم از ثواب معنوی این کار بهره مند شوند و هم سیره امیرالمومنین(علیه السلام) که دستگیری و حمایت از اقشار کم بضاعت جامعه بود احیاء و سبب بروز خیر و برکت الهی در جامعه شود.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: امروزه حفظ و حراست برخی از مرزهای این سرزمین برعهده این یگان قرارگرفته است که فرزندان غیور و دلاور استان چهارمحال و بختیاری ضمن حراست از این مرزها در مسایل اعتقادی و معنوی هم زبانزد و پیش قدم هستن.

اکبری، تصریح کرد: این هدیه کوچک مقدمه ای برای احیای سنت حسنه کمک به نیازمندان به تأسی از سیره معصومین علیهم السلام و احیای سنت نبوی ازدواج و سامان یافتن جوانان جامعه است، که ان شاءالله ادامه خواهد داشت.

وی، در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت های دشمنان در راستای ضعیف کردن بنیه اعتقادی و معنوی مردم بخصوص نیروهای مسلح، شرکت کارکنان در این قبیل مسائل را نشانه عزم راسخ، اراده قوی و همتی بلند نشات گرفته از روحی با ایمان قوی عنوان و در پایان مجد و عظمت انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار