مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی از آزادی ۲۱۷ نفر از محکومین جرائم غیر عمد از زندان‌های این استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۰۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدحسن حسین‌بیگی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی با اشاره به آزادی 217 نفر از محکومین جرائم غیرعمد در زندان‌های استان مرکزی گفت: سال گذشته تعداد ۲۱۷ نفر از محکومین نیازمند در جرائم غیر عمد از زندان‌های این استان آزاد و به کانون گرم خانواده و جامعه برگشته اند.

وی افزود: با کمک خیرین نیک‌اندیش و استفاده از سایر منابع ستاد این تعداد، که ۲۱۳ نفر آنان مرد و ۴ نفر زن بوده اند، آزاد شده‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی تصریح کرد: از این تعداد زندانی آزاد شده ۱۲۳ نفر محکوم مالی، ۴۹ نفر مهریه، ۲۴ نفر دیه مربوط به حوادث رانندگی و کارگاهی و ۲۱ نفر بدهی ناشی از نفقه بوده است.

حسین‌بیگی ادامه داد: میزان کل بدهی این افراد ۱۴۱ میلیارد ریال اعلام بوده است که با تلاش و پیگیری خوب مددکاران و کمیته‌های صلح و سازش مستقر در ستاد دیه و زندان‌های تابعه و با دعوت از شکات مبلغ ۵۴ میلیارد ریال تخفیف و رضایت اخذ و مابقی بدهی به مبلغ ۸۷ میلیارد ریال از طریق خیرین، منابع استانی و کشوری ستاد دیه، صندوق تامین خسارتهای بدنی، شرکت های بیمه و تسهیلات اعطایی بانکهای عامل تامین و پرداخت شد.

وی در پایان با قدردانی از همراهی و همکاری خوب مردم نوع دوست و خیراندیش استان خواستار مشارکت بیشتر آنان برای فراهم نمودن زمینه آزادی محکومین بدهکار و نیازمند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات