خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان‌شرقی در آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب سازمان بسیج هنرمندان استان، ترویج اصول و تفکر انقلابی را نیازمند هنر و هنرمندان انقلابی و ارزشی دانست.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۸۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده با بیان اینکه هنرمندان از آغاز انقلاب تاکنون در همه برهه های انقلاب هم پای ایثارگران با هنر خود نقش آفرین بودند، افزود: در برهه کنونی نیز هنرمندان با هنر خود باید تفکر انقلابی و ارزش های آن را ترویج و گسترش دهند.

وی با اشاره به نامگذاری روز هنر انقلاب به نام شهید آوینی، گفت: ایشان به حق هنرمند انقلابی و ارزشی بودند و اکنون با گذشت سال ها وقتی یادداشت ها و مستندات ایشان را نگاه می کنیم پیام و تحلیل جدیدی از آن هامی توان یافت به گونه ای که بسیاری از آن پیام ها امروز در جامعه محقق می شود.

گلمحمدزاده نامگذاری سالروز شهادت شهید آوینی را برای هنرمندان انقلابی رسالتی خطیر خواند و تاکید کرد: جامعه از شما هنرمندان انقلابی و بسیجی انتظار دارد تا ارزش ها و اصول اسلام و انقلاب را در قالب آثار خود به تصویر بکشید، ارزش هایی که موجب اقتدار انقلاب از آغاز تاکنون بوده است.

وی ایجاد شادابی و نشاط جامعه را وظیفه دیگر هنرمندان عنوان و بیان کرد: هنرمندان باید با هنر خود موجب پویایی و تحرک جامعه باشند و ضمن نشر معارف و ارزش ها جهت گیری درستی در جامعه داشته باشند.

گلمحمدزاده در بخش دیگر سخنان خود بصیرت را مهم ترین شاخصه بسیجی و بسيج یاد کرد و اظهار داشت: اگر بسیج تا به امروز موفق شده متکی بودن آن به بصیرت بوده است.

وی به انتخابات پیش رو نیز اشاره و بیان کرد: بسیج متکی به مردم بوده و فراجناحی است و در انتخابات پیش رو نیز به دنبال مشارکت مردم برای حضور حداکثری است چراکه هر اندازه مشارکت بالا باشد به همان میزان امنیت کشور افزایش می یابد.

 

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا تاکید به انتخاب فرد اصلح و انقلابی را از دیگر اهداف بسیج برای روشنگري جامعه بیان کرد و یادآور شد: مردم باید به فردی رای بدهند که تفکر ضد استکباری داشته و بر اصول و آرمان های انقلاب پافشاری کند و اگر فردی دشمن را امیدوار کند در خط استکبار است.

آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب به همت سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در سالن اقبال آذر مجتمع فرهنگی هنری 29بهمن تبریز برگزار و در آن از هنرمندان و مسئولان کانون های فعال تجلیل شد.

ارسال نظرات