خبرگزاری بسیج: جهادگران استان تهران برای حل مشکل ریز گردها به کمک مردم خوزستان شتافتند.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۶۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ جهادگران بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) با دستور سردار علی نصیری فرمانده سپاه استان تهران و همچنین با حضور سرهنگ اصغری مسئول بسیج سازندگی استان، ندای رهبر معظم انقلاب را پاسخ گفتند و در این منطقه اقدام به کاشت ۵۰ هکتار از اراضی منطقه نمودند.

 بر اساس این گزارش، در پی هجوم ریزگردها به استان خوزستان و تحت تاثیر قرار دادن زندگی عادی هموطنان خوزستانی و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حل وضعیت مردم خوزستان، در نخستین روزهای سال ۹۶ سردار جعفری فرمانده کل سپاه دراستان خوزستان حضور یافت و اقدام به تشکیل قرارگاه بیابان زدایی کرد. جهادگران بسیج سازندگی سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) نیز با دستورسردار علی نصیری فرمانده سپاه استان تهران و همچنین با حضور مسئول بسیج سازندگی استان تهران سرهنگ اصغری ندای رهبر معظم انقلاب را پاسخ گفتند و در این منطقه اقدام به کاشت ۵۰ هکتار از اراضی منطقه نمودند.

در کاشت این اراضی از مردم محلی منطقه به عنوان نیروهای کار استفاده شد که هم موجب رضایت اهالی این منطقه و همچنین موجب الفت و انس بیشتری بین جهادگران بسیج و مردم این منطقه شد.

 

ارسال نظرات