خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید اصول و ارزش‌ها را به مردم معرفی کرد، یادآور شد: برای شناساندن اصول و ارزش‌ها باید از همه امکانات استفاده شود که در این راستا رسانه‌ها از ابزارهای تاثیرگذار به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۰۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در آیین اختتامیه جشنواره «دین و رسانه» در همدان با بیان اینکه تقارن آغاز سال جدید با ماه رجب حکایت از برکت سال جدید دارد، گفت: ماه رجب ماه نزول رحمت‌هاست.

وی با ابراز امیدواری مبنی براینکه در این ماه رحمت الهی در تمام شئون زندگی مردم جاری شود، گفت: امامت و ولایت جایگاه بالایی دارد و مسلمانان باید به پیرو حضرت علی (ع) بودن افتخار کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های خلقت عبادت است و اوج عبادت نیز در ماه رجب صورت می گیرد، گفت: مراسم اعتکاف پاسخ مخلوق به خلق خود است.

وی همه امور و تلاش‌های جامعه بشری را رسیدن به حیات دانست و افزود: حیات در نگاه توحیدی و اسلامی حیات معنوی است به طوری که پذیرفتن دعوت الهی مایه حیات بشریت خواهد شد.

دشتکی با اشاره به اینکه اصل، حیات معنوی است و این حیات معنوی را دین به انسان‌ها می‌بخشد، گفت: برای حیات جامعه باید از تمام ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

وی رسانه‌ها را یکی از ظرفیت‌ها و ابزارهای تاثیرگذار در معادلات امروزی برشمرد و عنوان کرد: دین ما را مکلف کرده که جامعه را همیشه زنده و پویا نگاه داریم که یکی از وظایف رسانه‌ها نیز زنده نگاه داشتن جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید اصول و ارزش‌ها را به مردم معرفی کرد، یادآور شد: برای شناساندن اصول و ارزش‌ها باید از همه امکانات استفاده شود که در این راستا رسانه‌ها از ابزارهای تاثیرگذار به شمار می‌رود.

وی به برگزاری جشنواره «دین و رسانه» اشاره کرد و با بیان اینکه باید جذابیت‌های بیشتری در این جشنواره ایجاد کرد که تحقق این مهم برعهده مدیران است، گفت: پازل رسانه باید این بحث را مورد توجه قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه برای مقبولیت افکار عمومی باید نظام‌مند و روش‌مند عمل کرد، گفت: باید مدیریت غیر مستقیم و مستقیم در این رویه مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید برای تکمیل پازل از روش غیر مستقیم استفاده کرد، چراکه روش مستقیم گاهی اوقات تاثیر سوء خواهد داشت، گفت: تبیین حق، روشنگری و هدایت باید در اولویت کار رسانه‌ها باشد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های استان در مباحث دینی بسیار فعال و به خوبی عمل کرده‌اند، اظهار داشت این جشنواره با وجود اینکه برای نخستین بار در استان برگزار شد با استقبال و فضای مدیریتی قابل قبولی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات