اولین جلسه حلقه صالحین فرماندهان برادر واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی اردکان تحت عنوان «طرح رهبرکوچک» در سال 1396 برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۸۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ اولین جلسه حلقه صالحین فرماندهان برادر واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی اردکان تحت عنوان«طرح رهبرکوچک» با حضور فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی به عنوان مربی دانش آموزان و «دانش آموختگان طرح شهدای مدافع حرم»  در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان اردکان برگزار شد .

در این جلسه "محمد فتاحی" فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی اردکان ضمن خیرمقدم و تبریک سال نو در خصوص برنامه های سال 1396 برای فرماندهان و دانش آموزان و در خصوص نحوه اجرای طرح یاوران ولایت در سال 1396 صحبت نمود.

وی در این جلسه به نحوه ی انتخاب فرمانده واحد توسط دانش آموزان البته با هماهنگی مدیر مدرسه اشاره نمود که برای انتخاب این فرمانده واحدها شرایط و خصوصیاتی نظیر ولایت مدار بودن ،خوش اخلاق بودن ، با استعداد و....در نظر گرفت.

از دیگر موضوعات این جلسه استمرار و نحوه ی ارتباط فرماندهان با حوزه جهت رصد و پیگیری موضوعات درسی، علمی، اخلاقی و تربیتی و نظارت بر روی عملکرد فرماندهان واحدها و همچنین پاسخ به سئوالات و شبهات دینی و معرفتی آن ها بود .
ارسال نظرات