خوانساری : مدیریت اسلامی باید خودکفا و انقلابی باشد یعنی منتظر امروز و فردا نباشیم و بدانیم هیچ کس مهربانتر از خودمان برای کشور نخواهد بود برنامه غرب این است که اول رفتار و ذائقه ها را عوض کند بعد برنامه های خود را پیاده کند .
کد خبر: ۸۸۴۶۳۸۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، همزمان با روز ملی فن آوری هسته ای، حوزه مقاومت شهدای خواهر و حوزه فاطمه الزهرا (س)شهرستان بافق طی نشستی در بیت الرضا (ع) از آقای خوانساری دعوت بعمل آورد .

وی در جمع خواهران بسیجی به بررسی ضرورت ادامه انقلابی گری پرداخت و خاطر نشان ساخت همه ما در یاری دین خدا و انقلاب اسلامی مسئولیم و هر کس در مسیر الهی استقامت بورزد و مجاهدت داشته باشد خداوندآنها را برگزیده می کند .

خوانساری افزود: تنها نظامی که در مبارزه با ظلم و ستم حقیقتاٌ مبارزه می کند ، هزینه می دهد و حتی خون می دهد نظام جمهوری اسلامی است این نظام در خارج از مرزها به شدت در حال نفوذ است اما حواسمون را جمع کنیم که خودمون در داخل کشور دچار تفرقه و مشکل نشویم.

دراین نشست بصیرتی خوانساری با تاکید بر اینکه هدف ما از انقلاب داشتن مدیر انقلابی، ساده زیست ، متدین ، کارآمد و دلسوز به قشر ضعیف جامعه است گفت : هر دولتی که در مسیر خط امام (ره ) و ولایت فقیه بصورت عملی بود و با توکل برخدا روی پای خودایستاد ،مجاهدت کرد و دستش به طرف کسی دراز نبود موفق می باشد .

وی در ادامه گفت: کما اینکه در هشت سال دفاع مقدس این را تجربه کردیم و بعدها نیز در عرصه پزشکی ، هوا و فضا ، نانو ،انرژی هسته ای و ... موفقیتهای چشمگیری کسب کردیم .

خوانساری خاطر نشان ساخت: مدیریت اسلامی باید خودکفا و انقلابی باشد یعنی منتظر امروز و فردا نباشیم و بدانیم هیچ کس مهربانتر از خودمان برای کشور نخواهد بود برنامه غرب این است که اول رفتار و ذائقه ها را عوض کند بعد برنامه های خود را پیاده کند .

در پایان به سوالات مکتوب خواهران بسیجی پاسخ داده شد.

ارسال نظرات