فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهداء اردکان به منظور انجام برنامه سرکشی و نظارت ستادی در واحد واحد 14 معصوم (ع) و حائریان حضور یافت.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۷۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهداء اردکان به منظور انجام برنامه سرکشی و نظارت ستادی در واحد واحد 14 معصوم (ع) و حائریان حضور یافت.

در این برنامه "محمد فتاحی" فرمانده بسیج دانش آموزی شهدا اردکان ضمن عرض تقدیر و تشکر از تلاش های مدیران و معاونین این دبیرستان ها و فرماندهان واحد و اعضای شورای این واحدها در راستای اجرای برنامه های بسیج دانش آموزی، از نزدیک به بررسی عملکرد این واحدها در خصوص موضوعات مختلف نظیر: جذب و تبدیل عضویت دانش آموزان به بسیج دانش آموزی،عملکرد آن ها در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی ، نحوه هزینه کرد کمک هزینه واحد و نحوه و زمان و مکان اجرای جلسات حلقه های طرح صالحین و بررسی نحوه چینش پرونده اعضای عادی بسیج سایر موضوعات مرتبط با بسیج دانش آموزی طبق چک لیست مربوطه پرداخت.

نشست صمیمی با مدیران دبیرستان ها به عنوان رئیس کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیجمدرسه و اعضاء شورای بسیج دانش آموزی و بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راه کارهای مفید به این واحدها از دیگر برنامه های این نظارت و سرکشی بود .
ارسال نظرات