خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: برخی از آرایشگاه‌های زنانه به بهانه‌های مختلف از جمله تناسب اندام به پاتوقی برای مصرف مواد مخدر تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۷۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند در سال جدید با اشاره به فعالیت برخی از آرایشگاه های زنانه اظهار کرد: برخی از این آرایشگاه‌ها به بهانه‌های مختلف از قبیل زیبایی و تناسب اندام به پاتوقی برای مصرف مواد مخدر تبدیل شده است.

وی با ابراز رضایت از وضعیت عمومی کمپ های شهرستان به ویژه کمپ بانوان از تمام دستگاه های مربوطه به ویژه اداره بهزیستی و سپاه شهرستان خواست تا بازدید وسرکشی های خود را نسبت به کمپ ها بیشتر و کمک‌های مادی ومعنوی بیشتری نسبت به این مجموعه داشته باشند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: این کمک‌ها باعث می‌شود که افراد بستری شده روند بهبود را سریع تر طی کرده وبا انگیزه به آغوش خانواده و اجتماع برگردند.

وی با اشاره به مراکز متادون تراپی در شهرستان از شبکه بهداشت و درمان واداره بهزیستی در رابطه با نحوه مراجعه افراد و نحوه توزیع شربت متادون و عملکرد این مراکز نظارت بیشتری داشته باشند و گزارش جامعی به دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارائه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات