همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع)
همزمان با 13 رجب ولادت با سعادت حضرت علی (ع) جشن پدران آسمانی با حضور پدران و جمعی از خانواده معظم شهداء در بیجار برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۵۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در سال های اخیر با همت بنیاد شهید انقلاب اسلامی و برخی دستگاه های فرهنگی همزمان با ولادت حضرت علی (ع) جشن دیدار با پدران آسمانی برگزار می شود.

این مراسم با حضور پر شور خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار همزمان با روز ولادت حضرت علی (ع) در سالن آمفی تئاتر مجتمع امیر نظام گروسی بیجار برگزار شد.

بیژن زندیه فرماندار بیجار در این مراسم ضمن تبریک روز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر شهدا را که به بالاترین مرتبه هستی دست یافتند و به اوج کمال رسیدند ،بهترین پدر و پدران آسمانی برشمرد و افزود: شهادت مافوق هر خوبی است و آنها زنده و نظاره گر اعمال ما هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 450 شهید والامقام شهرستان بیجار ، افزود: تمامی دست آوردها ، عزت ، سربلندی و امنیت کنونی کشورمان مرهون خون شهداست .

فرماندار بیجار با اشاره به منزلت و جایگاه پدران شهدا گفت: خانواده های شهداء ذخیره های ارزشمند جامعه هستند که باید مورد تکریم قرار گیرند.
زندیه بر مطالعه وصیت نامه شهداء توسط جوانان و نوجوانان تاکید کرد و بیان داشت: عمل کردن به وصایای شهداء رمز سعادتمندی و عزتمندی است .

در ادامه این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری اجرا و با اهداء شاخه گل از پدران شهدا و فرزندان شهدا تجلیل شد.


ارسال نظرات