مسئول بسیج هنرمندان استان لرستان گفت: تفکیکی بین مقوله انقلاب و دفاع مقدس قائل نیستیم و معتقدیم بی‌بدیل‌ترین نمونه از هنر انقلاب در دفاع مقدس تجلی پیدا کرد.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۳۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فریبرز حاتمی، ظهر امروز در همایش روز قشر و تجلیل از هنرمندان عرصه هنر انقلاب و دفاع مقدس که در دفتر فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان برگزار شد، ضمن تبریک ایام رجب اظهار کرد: تفکیکی بین مقوله انقلاب و دفاع مقدس قائل نیستیم و معتقدیم بی‌بدیل‌ترین نمونه از هنر انقلاب در دفاع مقدس تجلی پیدا کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و همکاری‌های خب صداوسیمای مرکز استان، افزود: صداوسیمای مرکز استان در زمینه دفاع مقدس و هنر انقلاب لحظه‌ای چشم‌پوشی نکرد و همیشه فعالیت داشته است.
مسئول بسیج هنرمندان استان لرستان با اشاره به اینکه هفت هنر انقلاب را با یاد کردن از شهدا آغاز کردیم، بیان کرد: در ابتدای این هفته با خانواده شهدای هنرمند دیدار کردیم.

وی در رابطه با برنامه‌های پیش رو اظهار داشت: رونمایی از کتاب زندگی‌نامه شهدای هنرمند، رونمایی از دو فیلم و دو آهنگ انقلابی ز دیگر برنامه‌های ما است.
حاتمی خاطرنشان کرد: درزمینهٔ هنرهای تجسمی، در زمینه نمایش، گرافیک و درزمینهٔ موسیقی توانستیم مقام‌های خوبی را در جشنواره داشته باشیم.

وی افزود: انتطار میرفت که اگر حرفی را در موسیقی داریم در زمینه موسیقی محلی باشد اما در زمینه موسیقی سنتی خوش درخشیدیم.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات