نماینده دوره نهم مجلس گفت: هر چه قدر کانون خانواده آرامتر، مطمئن تر و حول محور معنویت حرکت کند آینده جامعه نیز بهتر و سالم تر تامین خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۴۶۳۳۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

حرکت خانواده ها در مسیر معنویت و اخلاق سلامت جامعه را تضمین می کندعبدالوحید فیاضی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر تشکیل خانواده و ارتباط آن با ارتقای سلامت جامعه اظهار داشت: یکی از بنیان های اصلی رفتارهای اجتماعی متکی بر نوع تربیت نسل جدیدی است که در کانون خانواده در حال پرورش بوده و در جامعه ای به نام آموزش و پرورش و دانشگاه ها مشغول آموزش هستند.

نماینده سابق مجلس با بیان این مطلب افزود: بنابراین خانواده نقش بسیار مهمی در معماری و مهندسی اجتماع فردای ما دارد هر چه قدر کانون خانواده آرامتر، مطمئن تر و حول محور معنویت حرکت کند آینده جامعه نیز بهتر و سالم تر تامین خواهد شد.

فیاضی با اشاره به اینکه ازدواج آسان به معنای واقعی و ترویج آن در جامعه به حفظ کانون خانواده کمک بسیار زیادی خواهد کرد خاطر نشان کرد: برای اینکه کانون خانواده کانون استاندارد دینی و مورد تایید دین اسلام داشته باشد نیاز به ازدواج سالم و صحیح است و در این صورت است که ما جامعه ای سالم و همراه با معنویت و دین را خواهیم داشت.


ارسال نظرات