جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس بر جهت گیری کار هنری در جهت افکار انقلابی، توحیدی و همسو با ارزش های انقلاب اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۴۶۲۸۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از فارس؛ احمدرضا قاسمی در مراسم تجلیل از نفرات برتر جشنواره نشریات دانشجویی استان فارس با عنوان انعکاس که به همت بسیج دانشجویی این استان برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه عرصه فعالیت و شکوفایی استعدادهای قشر آینده‌ساز جامعه بوده و بسترسازی مناسب برای شکوفایی استعدادها، مستلزم برنامه ‌ریزی دقیق و مداوم است.
وی افزود: نشریه ‌نگاری یکی از ابزارهایی است که نه تنها بستر فعالیت دانشجویی بوده بلکه نقش آفرینی دانشجو در راستای شفافیت ‌زایی و بصیرت‌ افزایی در جامعه را با استفاده از ابزار نشریه در دانشگاه و جامعه انجام خواهد داد.
جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر جهت گیری کار هنری در جهت افکار انقلابی، توحیدی و همسو با ارزش های انقلاب اسلامی گفت: هنرمندان باید شجاع بوده و در برابر هجمه های دشمن صبورانه بایستند.
قاسمی اضافه کرد:به تصویر کشیدن حماسه ها، جانفشانی ها، حرکت عظیم مردم در عرصه های مختلف، به نمایش گذاشتن جلوه های ایثار، فداکاری و... از وظایف هنر انقلابی است.
در این مراسم از نفرات برتر جشنواره نشریات دانشجویی انعکاس تجلیل شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات