مسئول بسیج دانشجویی جیرفت گفت : حاشیه نشینی معضل و آسیب اجتماعی است و باید با توجه بیشتر این مشکل را با همفکری وهماهنگی های لازم از میان برد.
کد خبر: ۸۸۴۶۲۸۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کرمان:کیوان محمودی در حاشیه بازدید از حواشی شهر جیرفت گفت : محرومیت زدای باید به اولویت اول دولت تبدیل شود زیرا وجود خانه های کپری در حاشیه نشین در اطراف ۵ کیلومتری جیرفت خود به یک ناهنجاری اجتماعی و فرهنگی بزرگ مبدل شده است.
photo_2017-04-12_08-33-19.jpg

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت گفت : حاشیه نشینی معضل و آسیب اجتماعی است و باید با توجه بیشتر این مشکل را با همفکری وهماهنگی های لازم از میان برد.

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی جیرفت در حاشیه بازدید از حاشیه شهر جیرفت گفت : برماست که برای این محرومین و این در راه ماندگان کاری کنیم. این ولی نعمتان انقلاب اگر امروز در محرومیت به سر میبرند دلیلش کم کاری نهاد های مرتبط و سرمایه انباشتن افراد مسئولی است که انقلاب و وظیفه انقلابی شان را مدت هاست فراموش کرده اند. وظیفه اسلامی،انسانی و اخلاقی همه ماست که اگر شایسته نام انسان هستیم، گامی برای بهبود شرایط این عزیزان برداریم، 

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت افزود : عکس گرفتن برخی از مسئولین با محرومین، کاری را پیش نمیبرد باید آستین همت بالا زنند و دستشان را گرفت.

محمودی افزود :  کاری که با سابقه چندین ساله و به دور از هیاهوی سیاسی توسط گروه های جهادی و مجموعه های مردم نهاد در کشور در جریان بوده و ملت ایران سابقه اقدامات موثر و گسترده ای را در این باره در کارنامه خود دارند.
photo_2017-04-12_08-33-23.jpg
کیوان محمودی گفت : ما قیام کردیم که تبعیض نباشد و مردم با کرامت و شرافت زندگی کنند لذا بسیج دانشجویی و جوانان انقلابی جیرفت نمی توانند اینجور مسائل را تحمل کنند.

محمودی بااشاره به وظایف گفت: یک بخش وظیفه ما این است که از مسئولان مطالبه گری کنیم و آنها پاسخگو باشند چون مسئول تازمانی که مسئولیتی دارد باید پاسخ دهد

وی ادامه داد: ما به سهم خود و به بضاعت دانشجویی برای حل مسئله باید ورود پیدا کنیم به همین روی جهادگران بلافاصله منطقه را بازدید و در گام اول تیم های جهادی پزشکی بسیج دانشجویی وارد عمل شد 
photo_2017-04-12_08-33-29.jpg
مسئول بسیج دانشجویی جیرفت با بیان اینکه یک سال است بحث رویکرد اردوهای جهادی جدی تر دنبال می شود، عنوان کرد: درواقع محرومیت زدایی، اشتغال آفرینی در مناطق محروم در دستور کار جدی ما قرار دارد که با کمک خود مردمانی این مناطق بتوانیم یک فضای بهتر اقتصادی را رقم زده و معیشت آنها تامین می شود، لذا گروههای جهادی بسیج دانشجویی در این یکی یک سال اخیر با یک جدیت بیشتری به این مناطق می روند و تنها به سرزدن اکتفا نکرده و به حل مسیله می اندیشند.
photo_2017-04-12_08-33-39.jpg
photo_2017-04-12_08-33-42.jpg
انتهای پیام/
ارسال نظرات